בפשיטה על מאה שערים

המצלמה תיעדה: השוטרים עוצרים בחור - על לא עוול בכפו

פעילות של המשטרה נגד דגלי פלסטין בשכונת מאה שערים, הובילה למעצרו המיותר של בחור, שלא עשה כלום - ורק לא ברח בזמן • כעת, התיעוד מבית המדרש "תולדות אברהם יצחק" - נחשף (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המעצר המיותר של הבחור (צילום: מתוך הטוויטר של אריאל אלחרר)

האלימות המשטרתית: לפני כחודש וחצי, בתחילת חודש דצמבר, פשט כוח משטרה גדול על שכונת מאה שערים בירושלים, במסגרת פעילות נגד תליית דגלי פלסטין.

כאשר השוטרים עברו על-יד בית המדרש "תולדות אברהם יצחק", נזרקה לעברם כוס עם מים חמים, בידי אלמוני.

השוטרים, מיהרו לפרוץ פנימה אל בית המדרש, ובעוד עשרות נמלטים מהם - הם שמו את ידם על אחד הבחורים ששהו במקום, ועצרו אותו, לטענתו באלימות - על לא עוול בכפו.

בתיעוד ממצלמת האבטחה ניתן לראות כי הבחור לא קשור כלל לאירוע, הוא יורד במרדגות ולאחר מכן מסתובב בכניסה לבית-המדרש, וכאשר השוטרים פורצים פנימה, הוא מסתתר בצד אך לא בורח, וכך, הוא היחיד אותו תפסו השוטרים, מה שהביא למעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה כי "במהלך פעילות המשטרה באזור לפני כחודש וחצי, החלה הפרת סדר שבה הותקפו השוטרים והושלכו לעברם אבנים וכוסות משקה חם. בעקבות כך השוטרים נכנסו למקום שמכיוונו הושלכו לעברם הכוסות, שם עצרו לחקירה צעיר שלגביו עלה חשד כי היה מעורב במעשה".

במשטרה מודים כי "לאחר שנחקר ונוקה מכל חשד, הוא שוחרר לאלתר עוד באותו היום".

עוד נמסר מהמשטרה כי "אנו רואים בחומרה רבה את האלימות שהופנתה במקום כלפי השוטרים במטרה לפגוע בהם, וכל ניסיון להציג את המקרה אחרת במקום לגנות את התנהלות פורעי החוק במקום - מעוות וחוטא לאמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר