"מתפללים בחדרי עגלות"

הגבאים של 'דגל התורה' בבית שמש התכנסו; "מפלים אותנו"

גבאי בתי הכנסת המשתייכים ל'דגל' בבית שמש, התכנסו ומחו על חוסר המענה לדרישות הבסיסיות שלהם. לדברי הגבאים, רק הליטאים סובלים, למרות שגם 'אגודה' ו'הליכוד' בגוש (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הכינוס בבית שמש (צילום: באדיבות המצלם)

כ-20 גבאי קהילות חדשות בבית שמש המשתייכים ל'דגל התורה, התכנסו אמש (שלישי) ומחו על כך שהבעיות של הקהילות לא מטופלות.

בכינוס השתתפו גבאים מהקהילות בשכונות; רמה ג'-2, שכונת המע"ר, רמת אברהם ורמות ד'-1 ו2 ,והקהילות החדשות בעיר הוותיקה.

לטענת הגבאים, אין הקצאות לבתי הכנסת, פקחים הורסים את מבני הארעי לבתי המדרשות ואין מקוואות בשכונות חדשות, הורים שהגיעו לכינוס, התלוננו על המחסור החמור בכיתות הלימוד למוסדות דגל התורה בעיר.

אחד מהגבאים שהשתתף בכינוס, מספר ל'כיכר השבת', כי "גבאי הקהילות העלו כל אחד ממקומו את הקשיים הגדולים, והאפליה החמורה מול קהילות אחרות. כמעט כל הקהילות מתמודדות במבנים ארעיים בחניונים של בניינים, וחלקם אפילו בחדר עגלות, יש לא מעט קהילות שנמצאות בהליכים משפטיים מול העירייה, ההקצאות לא מקודמות, ואף יש ביכ"נ שנהרס בפועל ע"י העיריה.

"הנציגים אכן משתדלים רבות עבור הקהילות , אך המצב הפוליטי הנוכחי בעירייה, משאיר אותנו ללא אפשרות לתת מענה אמיתי לצרכים. כמו כן העלו הגבאים גם את הבעיות הנוספות שיש בקהילותיהם, כמו חסר עצום בגני ילדים ומוסדות".

בתוך כך ל'כיכר השבת' נודע, כי יש סדקים בגוש המתנגדים לראש העיר עליזה בלוך. למרות שסיעות הליכוד, שלומי אמונים ודגל התורה חברות בגוש נגד בלוך, אנשי דגל התורה מאשימים כי בליכוד ובשלומי אמונים לא פרשו באופן מעשי מהקואליציה מעולם.

לדברי נציג דגל: "ההוכחה לכך, היא שרק באחרונה פרסם משה שטרית נציג הליכוד על סלילת רחוב חדש בסיוע עירוני ובמקרה אחר פרסם על מופעים מטעם התיק אותו החזיקו בליכוד עד לפרישתם. גם בסיעת שלומי אמונים פועלים כאילו היו בתוך הקואליציה, שמעון גולדברג נציג שלומי אמונים, שהיה מחזיק תיק התכנון והבניה - נראה שהוא ממשיך כרגיל, רק בלי הטייטל שהיה לו".

בכירים ב'דגל התורה' מביעים בשיחה עם 'כיכר השבת', כעס רב על התנהלות אנשי שלומי אמונים והליכוד, "הגוש הוא פייק מוחלט, הם דרשו להקים גוש אך בפועל הם שברו אותו מזמן, הם ממשיכים בתפקידיהם כאנשי קואליציה, וכעת כאשר לא הספיק להם ליטרת הזהב שקיבלו עד כה לוחצים יום וליל פתאום להיכנס לקואליציה רק בשביל לאפשר את העברת התברים, לא קונים אותנו בכסף, אנחנו לא רע"ם ולא מנסור עבאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר