תקיפות ח"כ פרוש

מתיז דגים ובורח; כך בוצעה התקיפה השנייה

חשיפת 'כיכר': אחרי שח"כ מאיר פרוש הותקף מחוץ לביתו הוא הותקף בשנית בידי אלמוני שהתיז דגים מקולקלים על דלת ביתו, בתיעוד שנחשף ב'כיכר' נראה מעשה התקיפה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש (צילום: יהונתן זינדל, פלאש 90)

חשיפת כיכר: אחרי שח"כ מאיר פרוש הותקף לפני מספר חודשים מחוץ לביתו, מספר ימים לאחר מכן אלמוני התיז דגים מקולקלים על דלת ביתו, בתיעוד בלעדי שנחשף בכיכר השבת נראה מעשה התקיפה השני.

כזכור, כתב אישום הוגש נגד הקיצוני משה איראם ששלח את אלחנן אורן בן ה-19 לתקוף את פרוש, על פי הפרטים שפוענחו, לפני כשלושה חודשים ארב אורן לפרוש בעת שיצא מביתו לכיוון בית הכנסת, אורן שהיה רעול פנים ומצויד במספריים ניגש אל פרוש שאל אותו האם הוא חבר הכנסת מאיר פרוש ואז אחז בזקנו וגזז את קצוותיו כשהוא גורם גם לחתך במעילו של הח''כ.

מספר ימים לאחר שהותקף, אלמוני התיז על יד ביתו של פרוש דגים מסריחים. אך כתב האישום שפיענח את פרשת גזיזת הזקן לא הצליח לייחס את מעשה התזת הדגים המסריחים לנאשמים.

אתמול (רביעי) הוגש כתב האישום נגד התוקף והשולח, בכתב האישום הם נאשמים בפרשת גזיזת זקנו של הח''כ אך המשטרה לא הצליחה ליחס לתוקפים את מעשה התזת הדגים שנעשה 13 ימים לאחר מכן וכתב האישום שהוגש לא כולל את הפרשה, כעת 'כיכר' חושף בתיעוד בלעדי את התזת הדגים על דלת ביתו של פרוש ימים לאחר שהותקף מחוץ לביתו.

בתיעוד הבלעדי נחשף צילום מצלמות האבטחה שעל יד ביתו, בתיעוד נראה החשוד מגיע כשהוא רעול פנים ומכוסה בצעיף על פניו, החשוד דופק על דלתו של פרוש מספר פעמים ומשלא נענה הוא מתיז את החומר המסריח על השטיח בכניסה לביתו של הח''כ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר