"הפערים הצטמצמו"

דיווח: חתימת הסדר טיעון עם נתניהו • יבוטלו סעיפי שוחד

על פי דיווחים, חלה התקדמות משמעותית בשיחות לחתימת הסדר טיעון עם יו"ר האופוזיציה נתניהו. במסגרת המו"מ בין הצדדים הוצע לנתניהו ביטול תיק 2000 - תיק שוחד בגין סיקור אוהד (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל\ פלאש 90)

במסגרת המגעים בין פרקליטי ראש הממשלה לשעבר נתניהו לבין הפרקליטות, הוצע לנתניהו ביטול תיק 2000 כחלק מעסקת טיעון. כך פורסם לראשונה ב'חדשות 12'.

עוד פורסם על ידי העיתונאי גיא פלג, כי המגעים בין הפרקליטות מתקדמים וייתכן שיו"ר האופוזיציה יחתום על הסדר טיעון בימים הקרובים.

במסגרת המשא ומתן בין הצדדים, הפרקליטות הבהירה כי היא מוכנה להגיע לקראת ראש הממשלה לשעבר בכל התיקים.

כך למשל בתיק 4000 מוכנה הפרקליטות לתקן את כתב האישום, במסגרתו יבוטל סעיף השוחד, שיוחלף בהפרת אמונים.

בנוסף, הפרקליטות הודיעה לפרקליטו של נתניהו כי הם מוכנים לוותר גם על עונש מאסר בפועל.

אתמול פרסם העיתונאי בן כספית כי נתניהו ויתר על רצונו לקיים משפט עד גזר דין חלוט, אירוע שיכול להיות בן מספר שנים, ומעוניין להגיע להסדר עכשיו, בתנאי שלא גומר לו סופית את הקריירה הפוליטית המרשימה ביותר של אדם בישראל.

ע"פ דיווח הבוקר (חמישי) ב'גלובס', המו"מ שניהל נתניהו מול הפרקליטות על מנת להגיע להסדר טיעון התנהל בסודיות מוחלטת, כאשר מצד נתניהו ניהל את המו"מ סנגורו בועז בן צור ומן הצד השני, היו ארבעה שותפי סוד בלבד: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה עמית איסמן, המשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי ועוזרו הבכיר, עו"ד חגי הרוש. יתר צמרת משרד המשפטים לא ידעה על כך דבר, זאת כולל אנשים שמנדלבליט נהג להתייעץ עימם כגון המשנה ליועמ"ש רז נזרי והמשנה ליועמ"ש עמית מררי.

כידוע, תיק 2000 הוא אחד מתיקי האלפים שתלויים ועומדים נגד ראש הממשלה לשעבר, במסגרתו הוגש כתב אישום נגד נתניהו בגין שוחד, בחשד למתן טובות הנאה בתמורה לסיקור אוהד בקבוצת 'ידיעות אחרונות' של נוני מוזס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר