המחלוקת, המתווך והפשרה

אחרי כ-15 שנות מאבק: הסכם שלום בין הגיסים האדמו"רים

והָאֱמֶת וְהַשָּׁלוֹם אֱהָבוּ: מחלוקת משפטית ארוכה בין חצרות ביאלא בני ברק וקרעטשניף ירושלים, סביב דירה בבני ברק בא לקיצו בתיווך האדמו"ר מויז'ניץ • 'כיכר השבת' עם הפרטים המלאים (חסידים, ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
הגיסים, האדמו"רים מקרעטשניף י"ם וביאלא ב"ב. בתווך: הרבי מויז'ניץ (צילום: שלומי טריכטר, יהודה פרקוביץ ושוקי לרר)

שמחה והתרגשות גדולה בעולם החסידות, לאחר שסכסוך ומאבק משפטי שהתנהל במשך כחמש עשרה שנה בין חצרות ביאלא בני ברק לקרעטשניף ירושלים - הגיע בסוף השבוע אל סיומו בשעה טובה ובסייעתא דשמיא.

מדובר בסכסוך ירושה שהחל לאחר פטירת האדמו"ר, הגאון הצדיק רבי צבי הירש רוזנבוים מקרעטשניף סיגעט זצוק"ל, בשנת תשס"ו, ואשר במרכזו דירה שנרכשה ברחוב ירושלים בבני ברק.

במסגרת הסכסוך התנהל מאבק משפטי בין בנו של האדמו"ר זצ"ל, הרבי מקרעטשניף ירושלים, לבין אחותו, הרבנית ואשת האדמו"ר מביאלא ב"ב, כאשר ההשפעה כתוצאה מכך הייתה לא טובה בין החצרות.

ל'כיכר השבת' נודע כי מי שהביא להסכם שלום מהדהד, ולסיום הסכסוך והמאבק המשפטי, הוא האדמו"ר מויז'ניץ, שהוא גם גיסו של הרבי מקרעטשניף י"ם, אשר מחתן השבוע את נכדו, בן לבנו אב"ד ויז'ניץ אלעד, עם הכלה, בתו של האדמו"ר מביאלא ב"ב.

על פי הידוע, האדמו"ר מויז'ניץ הביא את הצדדים לחתימה על הסכם שלום, במסגרתו הרבנית מביאלא ב"ב תקבל סך של כמיליון שקלים משווי הדירה, תמורת הפסקת התביעות ההדדיות. בכך הגיע אל סיומו מאבק משפטי שהתנהל במשך מספר שנים, וסכסוך שנמשך זמן ארוך.

דבר הסכם השלום עורר תגובות רבות של שמחה בקרב החצרות ביאלא ב"ב וקרעטשניף י"ם, כאשר עיני כולם נשואות לשמחת החתונה הגדולה שתתקיים ביום רביעי הקרוב בהיכל בית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק, שם יתקיים מפגש פומבי ראשון בין הגיסים האדמו"רים שיוצאים כעת לדרך חדשה, תוך אהבה ואחווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר