"מה פתאום!"

כך נתניהו הגיב לשאלת עסקת הטיעון • צפו

על רקע הדיווחים על משא ומתן מתקדם בין פרקליטי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מדנלבליט, צפו בתשובתו לנתניהו האם יסכים להסדר (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

על רקע הדיווחים בכלי התקשורת כי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, נמצא במשא ומתן מתקדם עם היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, בכדי להגיע לעסקת טיעון, צפו בתשובתו של נתניהו לשאלה האם יסכים להסדר.

לפני כשנתיים, בריאיון מיוחד ל'כיכר השבת', נשאל נתניהו האם יסכים להגיע לעסקת טיעון, נתניהו השיב: "לא יהיה, מה פתאום! גם לא יהיה צורך".

כזכור, אמש דווח ב'חדשות 12' כי בפרקליטות סבורים כי נתניהו החליט ללכת על עסקת טיעון. לפי ההערכות, במידה ונתניהו אכן יחתום - יהיה זה כבר במהלך השבוע הקרוב. גם בקרב משפחת נתניהו כבר ישנה תמיכה עקרונית בעיסקה.

עוד דווח כי אהרן ברק, לשעבר נשיא בית המשפט העליון, המליץ ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לחתור לעסקת טיעון עם נתניהו מבלי לוותר על הקלון. ההמלצה נעשתה בשיחה בין השניים, ככל הנראה ביוזמתו של ברק, לאחר שקיבל פניה מצד נתניהו שיתערב בנושא.

לפי הדיווח של עמית סגל, מטרת התמיכה של ברק בעסקת הטיעון הועדה להסיר את החשש של נתניהו ומנדלבליט שמא עסקת הטיעון תבוטל בבג"צ.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', לפי ההסכמות שהושגו, לא תהיה הרשעה בשוחד בשום תיק, נתניהו יודה בסעיפים של מרמה והפרת אמונים בתיק 1000 ותיק 4000, בתמורה האישום בתיק 2000 יבוטל. כמו כן העונש יהיה עבודות שירות בין 3 ל-6 חודשים ולא מאסר בפועל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר