עסקה עם נתניהו

ברק: "נתניהו יודה" • ליברמן מלין על אפליה

נשיא ביה"מ העליון בדימוס, אהרון ברק, אמר כי הוא פועל להסכם כי ביבי "יודה שלא תפרו לו תיק". ליברמן הלין ואמר כי קירשנבאום קיבלה עשור בכלא על עבירות קלות יותר (משפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ליברמן, נתניהו וברק (צילום: נעם רבקין, יונתן זינדל, פלאש 90)

נשיא בית המשפט העליון בדימוס, השופט אהרון ברק, התייחס הבוקר (ראשון) בריאיון ל'רשת ב'' על מעורבותו במגעים לחתימת הסכם טיעון עם ראש הממשלה לשעבר נתניהו וטען כי "אמרתי שנתניהו היה מגן על מערכת בתי המשפט, וזה נכון. בכל פעם שהיו התקפות על בית המשפט ופניתי אליו כנשיא הוא היה מגן. יחד עם זאת, מרגע שהוגש נגדו כתב אישום חלה תפנית חדה וחמורה בעמדתו, והוא הופך במקום המגן של בית המשפט למנתץ של המערכת הזו".

אתמול טען השופט בדימוס ברק כי ההחלטה לקחת חלק פעיל במגעים בא בין היתר מפני ש"לא יכולתי להישאר אדיש – צריך להפסיק את הקרע בעם".

בריאיון ל'וינט' אמר אתמול השופט ברק כי "לא אכחיש שכאשר פניתי למנדלבליט חלפה בראשי כל העת תרומתו של בנימין נתניהו למדינה – לא רק הישגיו הגדולים בכל השנים, אלא בעיקר, עד למשפטו, הוא היה מגדולי המגנים על מערכת המשפט הישראלית. תרומה זו לא אשכח לעד".

מנגד, שר האוצר אביגדור ליברמן הלין היום על עסקת הטיעון המסתמנת וטען: "איפה הצדק והמידתיות? פאינה קירשנבאום קיבלה 10 שנים בכלא על עבירות חמורות פחות. זה לא צדק, אני פונה לאנשי מערכת המשפט ואומר להם – תראו מה אתם עושים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר