"נפל והתמוטט"

תלמיד ישיבה העיר להולך רגל - וחטף אגרוף בעין

אגרוף הוטח בפניו של תלמיד ישיבה צעיר, שצעד במרכז ירושלים, בידי בן מיעוטים. הבחור נפל ארצה והתעלף • כעת הוא פונה אל המשטרה שיעצרו את התוקף, מה ענו לו? (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תלמיד הישיבה שהותקף (צילום: ארגון חוננו)

תלמיד ישיבה צעיר, שהותקף באכזריות לפני כשבועיים בידי בן מיעוטים, בעת שצעד ברחוב אגריפס במרכז ירושלים, פנה למשטרה לאחרונה בדרישה לעצור את התוקף ולהעמידו לדין בהקדם האפשרי. במשטרה השיבו כי האירוע טופל בנחישות ובצורה הראויה, וכי התיק עודנו בחקירה.

במהלך אירוע התקיפה, התוקף קילל את בחור הישיבה, הטיח אגרוף בפניו והמשיך להכותו גם כשנפל לארץ. המשטרה שהגיעה למקום חקרה את שני הצדדים.

במכתב ששלח עו"ד חיים בליייכר, מארגון 'חוננו', למשטרת לב הבירה בירושלים תוארה השתלשלות התקיפה. "מרשי הותקף בצורה אכזרית ברחוב אגריפס בידי בן מיעוטים. מרשי, יהודי חובש כיפה אשר לומד בישיבה בקרבת מקום, הלך ברחוב אגריפס לתומו כאשר לפתע הגיע בן מיעוטים שהנהיג עגלה, ונתקע בו. מרשי הפטיר לעברו "תיזהר" והמשיך בדרכו מבלי לייחס חשיבות לאירוע.

"לתדהמתו, החל בן המיעוטים לקלל אותו בצורה בוטה וגזענית. מרשי ההמום הסתובב לעבר בן המיעוטים בשאלה למעשיו, או אז ובלי להמתין רגע הניף הלה את אגרופו והכה בעוצמה בראשו באזור ארובת העין. מעוצמת המכה נפל מרשי על הרצפה והתמוטט. כאשר בעודו על הרצפה, המשיך הלה להכות את מרשי באגרופים לפניו וכתוצאה מכך נגרמו למרשי חבלות סביב העין ושטף דם בתוך העין", תיאר עו"ד בלייכר.

כאשר המשטרה הגיעה למקום, החליט התוקף להעליל על קורבן האירוע. "כאשר הגיעה משטרה לעצור את התוקף, העליל הלה על מרשי בתואנות שווא, והמשיך לקלל אותו. המשטרה החליטנ לקחת אותו לתחנת המשטרה, שם הוא נחקר באזהרה. מרשי המתין בתחנה כשלוש שעות, תוך שהוא מדמם מסביב העין. לאחר ששוחרר, התפנה מרשי לטיפול במרפאת "טרם" בנזק שנגרם לו", נכתב בכתב הדרישה.

עו"ד בלייכר הגיב לאירוע התקיפה ולתגובת המשטרה: "לצערנו ביטחונם ודמם של יהודים הפכו להפקר בעיניי הפעילים האיסלמסטים, אשר רבים מהם מבצעים את מעשיהם בעודם מועסקים בחנויות ועסקים במרכז העיר. פעם אחר פעם מרשים לעצמם אותם פורעים לתקוף בצורה קשה יהודים ש"לא באים להם טוב בעיניים". אנו דורשים מהמשטרה מיצוי דין נחוש ומחמיר כנגד אותו פורע, ואנו מצדנו נלווה את ההליך הפלילי ונמצה עמו את הדין האזרחי באמצעות תביעת הנזק, כדי לעזור במיגור הטרור המאורגן והמזדמן".

בסוף מכתבו, דרש עו"ד בלייכר לעצור את התוקף ולמצות עימו את הדין. "אבקש להעמיד לדין בהקדם את התוקף בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש על רקע לאומני, ולמצות עימו את הדין בחומרה ככל הניתן, לרבות דרישת תנאי מעצר קשוחים במשך ניהול ההליך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר