לאחר מאמצי ההחייאה

טרגדיה בבני ברק: הפעוט איבד הכרתו ונפטר

פעוט מבני ברק שאיבד לפני מספר שעות את הכרתו - במהלך השינה, הובהל על ידי כונני החירום לבית החולים מעייני הישועה - לאחר שמאמצי ההחייאה כשלו - נקבע מותו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בבית החולים מעייני הישועה. ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

פעוט בגיל שבעה חודשים, מבית חרדי בבני ברק, איבד את הכרתו היום (ראשון) במהלך השינה. כונני החירום ביצעו בפעוט פעולות החייאה ממושכות, ופינו אותו אל בית החולים מעייני הישועה בעיר, בעודם מבצעים בו פעולות החייאה. לפני שעה קלה, בית החולים קבע למרבה הצער את מותו.

בבית החולים מעייני הישועה, עדכנו: "הפעוט בן 7 חודשים, אשר נמצא מחוסר הכרה במיטתו, והובא ע"י מד"א תוך כדי מאמצי החייאה. פעולות ההחייאה הנרחבות נמשכו גם בבית החולים, ע״י צוות רפואי בכיר, אולם לא נותר אלא לקבוע את מותו".

"אנו משתתפים בצער המשפחה. הודעה נמסרה למשרד הבריאות כמקובל", מסרו בבית החולים.

כזכור, מוקדם יותר היום ניסו כונני החירום לבצע החייאה על הפעוט, חובש הצלה יצחק רייכמן שגר בבניין תיאר: "כשהגעתי למקום מצאתי תינוק כבן שבעה חודשים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה והאב מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101.

"יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה התחלנו בפעולות החייאה אשר כללו ביצוע עיסויי לב, והוא פונה באמבולנס מד"א המאוייש במתנדבי הצלה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר".

אהרון לרר חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שאיבד את ההכרה. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

ת.נ.צ.ב.ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר