הנסיבות נחקרות

זה המחבל מהטמפל בדאלאס: אזרח בריטי

רק כיממה אחר האירוע האנטישמי בבית הכנסת הרפורמי בארה"ב, פורסם שמו של המחבל שנהרג בתקרית - מאליק פייסל אקראם אזרח בריטי, בן 44 ממוצא פקיסטני (בעולם)

רגע שחרור בני הערובה (צילום: מתוך שידורי רשת 'WFAA')

רק לאחר כיממה מאז האירוע האנטישמי בטמפל הרפורמי בארה"ב, פורסם שמו של המחבל שנהרג בתקרית - מאליק פייסל אקראם אזרח בריטי, בן 44 ממוצא פקיסטני.

הרשויות האמריקאיות לא פרסמו עד עתה את שמו ככל הנראה בשל אזרחותו הבריטית. מי שפרסם זאת היו הבריטים שמסרו כי מדובר אכן באזרח שלהם.

בהודעת משטרת דאלאס נאמר: "אין כרגע אף מידע שמעיד על כך שהיו מעורבים נוספים בתקרית". צוות של FBI בודק את הזירה ואוסף ראיות, יחד עם גופים נוספים כדי להבין האם אכן מדובר באירוע טרור מתוכנן או במעשה של אדם מטורף.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס הערב (ראשון) לתקרית המדאיגה ואמר כי מדובר ב"מעשה טרור, אנחנו עדיין לא יודעים למה הוא סימן את בית הכנסת כמטרה". עוד אמר הנשיא ביידן כי התוקף "השיג את הנשק שלו ברחוב", זאת ככל הנראה כחלק מהקמפיין של הדמוקרטים בנושא אחזקת הנשק בארה"ב.

כזכור, אקראם ביקש את שחרורה של עפיה סידיקי, נוירולוגית פקיסטנית אשר כלואה בטקסס בחשד כי יש לה קשרים עם ארגון הטרור אל-קאעידה. האירוע הסתיים ללא נפגעים בקרב אנשי הקהילה, מלבד התוקף שנורה ונהרג בידי כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר