פיצוצים ושריפה

שלושה הרוגים במתקפת מזל"טים על אבו דאבי

איחוד האמירויות הודיעה ששלושה נהרגו בפיצוץ מכלי דלק באזור תעשייה באבו דאבי, ובנמל התעופה הבינלאומי פרצה שריפה • בזירות נמצאו חלקים של כלי טיס שכנראה שוגרו מתימן ע"י המורדים החות'ים, שמקבלים סיוע מאיראן (חדשות)

השריפה שפרצה (צילום: טוויטר)

כלי התקשורת באיחוד האמירויות מדווחים בשעה זו (שני) על מספר מוקדים של שריפות, כתוצאה מפיצוץ של מזל"ט, ששוגר ככל הנראה על ידי המורדים החות'ים מתימן.

תחילה דווח שריפה על שריפה שפרצה בנמל באבו דאבי, לאחר שפיצוץ המזל"ט, הוביל להתלקחות של 3 מכלי דלק באזור התעשייה הסמוך. במקביל שריפה נוספת פרצה בנמל התעופה הבינלאומי באבו דאבי, ככל הנראה לאחר פיצוץ באתר בניה במקום – ובמשטרה בודקים האם יש קשר בין האירועים.

עד כה ידוע על שלושה בני אדם שנהרגו ו-6 נוספים נפצעו במתקפה. לדברי המשטרה, שניים מההרוגים הם ממוצא הודי והשלישי ממוצא פקיסטני.

זמן קצר לאחר מכן הפלגים החות'ים בתימן, הנתמכים על ידי השלטון האיראני טענו שהם ביצעו תקיפת מל"טים וקיבלו אחריות לסדרת הפיצוצים. לדבריהם, בוצעה גם "פעולה צבאית בעומק איחוד האמירויות, אשר תיחשף בשעות הקרובות".

בסוכנות הידיעות הרשמית של האמירויות נכתב: "לפי העדויות הראשוניות, נמצאו חלקי כלי טיס זעיר באזור שבו אירעו הפיצוץ והשריפה בנמל המקומי. המשטרה הודיעה כי תפתח בחקירה של האירוע, ואישרה כי השריפה נמצאת תחת שליטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר