במאה מוקדים

אלפים בהפגנת ענק של הימין נגד ממשלת בנט

אלפי פעילי המחנה הלאומי הפגינו ב-100 צמתים וגשרים ברחבי הארץ, במחאה על אובדן הערכים הציונים, הרדיפה המשפטית, והפגיעה בזהותה היהודית של מדינת ישראל (ארץ)

ההפגנות ברחבי בהארץ (צילומים: ללא קרדיט)

ב-100 צמתים וגשרים בכל הארץ התאספו הערב (שלישי) אלפי פעילי המחנה הלאומי, למחאה נגד ממשלת בנט על "אובדן הערכים הציונים, הרדיפה המשפטית, והפגיעה בזהותה היהודית של מדינת ישראל", כל זאת תחת הקריאה "ישראל בסכנה - רוצים מדינה יהודית". את ההפגנה ארגנו פעילי ימין של המחנה הלאומי.

לדברי המארגנים, למעלה מ-20,000 איש השתתפו בהפגנת הענק של פעילי המחנה הלאומי בכל חלקי הארץ מאילת ועד הגולן ב-100 צמתים וגשרים ובמקביל התקיימה עצרת תפילה בכותל המערבי בהובלת ארגון הידברות. דתיים, מסורתיים, חילונים וחרדים שאחדו כוחות.

דברי הרב יהושע שפירא

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' השתתף גם הוא במחאה ואמר: "‏במרכז נתניה. המוני אנשים שאכפת להם ואוהבים את המדינה יוצאים מהבית בקור, מוחים, ודורשים מהממשלה הרעה הזו ללכת. לא לממשלה שנשענת על תומכי טרור אנטי ציוניים. כן לממשלה יהודית, לאומית, ציונית וימנית. בעזרת השם ביחד ננצח".

הנאום של סמוטריץ'

מארגני ההפגנה הודו לעשרות האלפים שהגיעו ואמרו: "אנחנו מודים לעם ישראל שהתאחד הערב מדן ועד אילת למען מטרה חשובה. אובדן הערכים והדרך של הממשלה מהווה סכנה ממשית לקיומה וזהותה של המדינה, ולכן אנחנו חייבים לצאת לרחובות. אנשים מכל הקשת הציבורית התחברנו כאחד בכל הצמתים והגשרים ברחבי הארץ כמקשה אחת נגד התנהלותה של ממשלת ישראל".

"אנו מודים לציבור הרחב שהצביע ברגליים כדי להזדהות עם המאבק", הוסיפו, "הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכולנו אמרנו בקול ברור שאין לגיטימיות לממשלה הזאת. המחאה תמשיך לגדול ולצבור תאוצה עד שהממשלה הרעה תיפול".

בנוסף, אלפים השתתפו בהפגנת ה-101 של מחנה הימין, אותה יזם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שחלה בקורונה וקרא לקיים הפגנת ענק בזום.

הרב אליקים לבנון רב השומרון פתח את ההפגנה ואמר: "בימים האלה אין מלך בישראל. הממשלה איבדה שליטה, חברי ממשלת ישראל, ההפגנה הזו נועדה לקרוא לכם. תתעשתו. אנחנו עם ממשלה כזה מרגישים קירחים מכל הצדדים והארץ בוכה. ארץ ישראל היא ארץ חיים, ותפקידנו לחזק את האחיזה בה. יהי רצון שהקב"ה יאיר עינינו ויעשת את הממשלה שתתחיל לבנות, ולתת אישורים בהחלטת ממשלה לחזרה לחומש".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הדגיש: "אנחנו נמצאים בימים קשים מאוד. ודבר אחד שיצא טוב זו ההבנה שאנחנו עם אחד. אותה ממשלה שאישרה חשמל לבדואים באותו יום, כנגד כל מוסר אנושי, לקחה את עגלת החשמל מחומש. הממשלה הזו נכשלת בכל המבחנים גם בשומרון וגם בנגב, ונלחמת בעם שלה במקום באויבים שלה.

"הפנים הבולטות של הממשלה הם יאיר גולן ועומר בר לב ודברי השיטנה שלהם. הם הצהירו שהם הקימו ממשלת ריפוי, והפכו לממשלת פינוי. ממשלת האיחוי הפכה לממשלת השנאה בחסות יאיר גולן. שנאה לכל מה ששונה ואחר, ואנחנו נמצאים כאן ביחד ואנחנו אומרים לממשלה, תתחלפי. אלפי היהודים שנמצאים בגשרים ובצמתים הראו שעם הזה ראוי למשהו אחרי ויביא משהו אחר. לעולם לא נתייאש ואנחנו ננצח בעז"ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר