הפעילות ח"כ בוסו

מלגת משרד החינוך תפתח לכלל המקצועות

בפעילותו של ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) הושגה הסכמה, והמלגה של משרד החינוך, מלגת טלדור, תפתח כבר בתחילת פברואר לכלל המקצועות. שרת החינוך הודיעה כי גויסו עוד 15 מיליון ש"ח לטובת קרן המלגות (חדשות)

ח"כ אוריאל בוסו (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

לאחר פעילות מאומצת של ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) הושגה הסכמה, והמלגה של משרד החינוך, מלגת טלדור, תפתח כבר בתחילת פברואר לכלל המקצועות. שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נענתה לפניות והערב (שלישי) הודיעה כי גויסו עוד 15 מיליון ש"ח לטובת קרן המלגות.

בתוך כך, הסטודנטים אשר יימצאו זכאים לקבלת מלגה, על פי הקריטריונים, יקבלו בין 4,000 ש"ח ל-12,480 ש"ח, כאשר גובה המלגה נקבע בהתאם למצבו הכלכלי-חברתי של הסטודנט, הכולל בין היתר את מצבו המשפחתי, ההכנסות ותנאי מגוריו.

ח"כ אוריאל בוסו בירך על ההסכם ואמר: "אני שמח שבמשרד החינוך הבינו שבשביל לעודד הוראה צריך גם לתקצב את זה. אני סמוך ובטוח שזה יתן הקלה משמעותית לאלפי סטודנטים".

מחר, צפויה להתכנס וועדת החינוך של הכנסת, לדיון מהיר אותו יזמו ח"כ אוריאל בוסו ושר החינוך לשעבר ח"כ יואב גלנט, בכדי לדון בפרטים הנוספים לקראת מועד הפתיחה להגשת המילגות והוספת מסלולי חינוך רגילים שנפסלו ולא אושרו בעיקר בתקופת הקורונה בהם יש נטישה המונית בגלל הנטל הכלכלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר