סערת בן אנד ג'ריס

לא רצתה למכור ביו"ש והפסידה מיליארדים

צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים? חצי שנה אחרי סירוב הזכיין הישראלי להפסיק למכור גלידות 'בן אנד ג'ריס' ביו"ש, חברת יוניליוור העולמית רושמת הפסד של מעל 20% (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

חצי שנה אחרי הודעת חברת בן אנד ג'ריס וחברת יוניליוור העולמית לאבי זינגר, הזכיין של חברת הגלידות בישראל, רושמת חברת יוניליוור העולמית הספדים של 20.7% בשווי מניות - הפסד שמסתכם בכ-26 מיליארד דולרים.

כזכור, לפני מספר חודשים סירב אבי זינגר להפסיק למכור גלידה באיזור ההתנחלויות. זינגר, זכיין 'בן אנד ג'ריס' בישראל סיפר כי ארגוני BDS לחצו את החברה להפסיק למכור את הגלידה.

בעקבות סירובו של זסינגר, בן אנד ג'ריס צפויה להפסיק למכור את הגלידה בישראל דרך הזכיין הנוכחי.

"זו רוח גבית אדירה למאבק העיקש שאני מנהל בימים אלה כנגד הדרישה המופרכת של יוניליוור שלא למכור גלידות בכל חלקי ישראל." מסר אבי זינגר, זכיין בן אנד ג'ריס בישראל.

"אני רוצה להודות לאזרחי ישראל שממשיכים לתמוך במפעל הישראלי המעסיק 169 עובדים בפריפריה. אך בזמן שמדינת ישראל, באמצעות משרד החוץ, דורשת ממדינות העולם להפעיל את חוק החרם, ראוי היה שהיא עצמה תפעיל סנקציות מיידיות כנגד יוניליוור הפועלת ללא הפרעה בישראל ומקבלת הטבות רגולטוריות חסרות תקדים. כמו כן, לא ייתכן שמצד אחד יוניליוור תחרים את ישראל ומהצד השני צה"ל ימשיך לרכוש מהחברה מוצרים בשווי מיליוני שקלים בשנה"

זינגר אמר לאחר הפרסום לפני כחצי שנה כי הוא "מתאר ששמעתם את הידיעה שאנחנו קיבלנו לפני שעות שבן אנד ג'ריס לא יחדשו את הרישיון שלנו בעוד שנה וחצי, הסיבה היא שמפועל עליהם לחץ של ארגון ה-BDS לעשות את זה".

"אנחנו לא נכנעים", הסביר המנכ"ל, "ולכן חשוב שתבינו את זה ותעמדו לצדנו, כי המלחמה שלנו היא המלחמה של כל מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר