ההכאה בחרדים והעלאת המחירים

מתקפה חריפה של מקלב על איווט: "מתנשא מנוכר, אטום"

במילים קשות תקף במליאת הכנסת חבר הכנסת מיהדות התורה את שר האוצר איווט ליברמן • "יש לו אטימות לב, הוא מנוכר, אנחנו רוצים לומר לו מה הציבור חושב" • הנאום שהסעיר את המליאה (TV)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מקלב, בנאומו היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

גזירות ליברמן ועליית המחירים: אחרי שהקואליציה דחתה על חודו של קול את הקמת ועדת החקירה הפרלמנטרית לבדיקת האינטרסים הכלכליים העומדים מאחורי החלטות שר האוצר, פתח הערב (רביעי) חברת הכנסת אורי מקלב מיהדותה תורה, שיזם את הקמת הוועידה, במתקפה חריפה כנגד ליברמן.

"לא יכול להיות ששר האוצר מאז שהממשלה קמה לא נמצא כאן, לא היה בתקציב ולא בהצעה לסדר ועכשיו מבקשים וועדת חקירה פרלמנטרית והוא לא נמצא", פתח מקלב.

"אנחנו רוצים לומר לו מה הציבור חושב, אנחנו חשים את הניכור שלו, אנחנו ואחרים, ושאנחנו שקופים לגמרי. הוא לא נמצא, מתנשא, ציני, יש לו אטימות לב ומנותק".

ח"כ מקלב הציג בפני חברי הכנסת מהקואליציה שורת אמירות מחשידות של שר האוצר המעלים תהיות על מניעיו. "רק לאחרונה אמר שר האוצר כי הכל בסדר. יש קניות, הכל תותים, אנחנו רואים את מחזורי העסקאות בכרטיסי האשראי, אך שר האוצר אינו יודע מה הם קנו בכסף הזה. הוא מנוכר ואומר שאין צורך בכלל.

"הוא מבטל את החל"תים, אומר אין צורך, אנשים תסדרו". הוא הוסיף והתייחס למחדלי הקורונה. "כאשר יש בעיות של ניהול מערך הבדיקות כנגד נגיף הקורונה הם מטילים את העלויות על האזרחים. בזמן שחברות פרטיות הכפילו את הרווחים שלהם הם מבקשים להעלות מחירים, יש פה תיאום מחירים והרשות להגבלים עסקים פותחת בחקירות בקול רעש גדול ונגמרים בקול ענות חלושה".

בסיום דבריו תקף מקלב את מחירי הדיור המאמירים. "שר האוצר אומר כי המחירים לא ירדו, שרת הפנים אומרת זאת, ושר האוצר אומר כי הבעיה היא כי המשכנתאות זולות, לא פלא שהמחירים עולים. שרים בממשלה מעודדים את המשך כניסת המשקיעים לתחום ואומרים כי המחירים לא ירדו ומתפלאים כי המחירים לא יורדים?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר