מאות מיליונים

נזק עצום: זו הפגיעה שחווה ענף המסעדנות

איגוד המסעדות פרסם היום נתונים על מידת הנזק שגרם התו הירוק לענף המסעדנות, החישוב נעשה על בסיס נתונים מ-14 אלף מסעדות, בתי הקפה, ברים ודוכני מזון (חדשות ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הפגיעה שחווה ענף המסעדנות (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

נזק עצום: איגוד המסעדות פרסם היום (חמישי) את הנתונים על מידת הנזק שגרם התו הירוק לענף המסעדנות, כך דווח היום (חמישי) ב-N12.

על פי הדיווח, ענף המסעדנות חווה פגיעה של 200 מיליון ש''ח בחודש וכמיליארד שקלים בסך הכול, החישוב של האיגוד נעשה על בסיס נתונים מ-14 אלף מסעדות, בתי הקפה, ברים ודוכני מזון שבחודש רגיל מכניסים כשני מיליארד שקל.

כאמור, על פי הנתונים מדובר בפגיעה של כעשרה אחוזים בהכנסות, הפגיעה נובעת בעיקר בעקבות מתווה התו הירוק - שיעור ההתחסנות הנמוך בקרב ילדים שעומד על 14% מוביל לכך שנמנע מלקחות רבים להגיע ולשבת במסעדות.

כזכור, שר האוצר, אביגדור ליברמן תמך בביטול התו הירוק ובציוץ שפרסם בטוויטר כתב כי "אין היגיון רפואי ואפידמיולוגי בתו ירוק, ועל כך מסכימים מומחים רבים", השר הסביר כי "מה שיש זו פגיעה ישירה בכלכלה, בתפקוד היומיומי ובנוסף תרומה לא קטנה לפאניקה בציבור. אני פועל מול כל הגורמים על מנת לבטל את התו הירוק ולשמור על שגרת חיים נורמלית לכולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר