כמעט שנה אחרי

הצתת האוטובוס: זו עסקת הטיעון עם הנאשם

כמעט שנה אחרי שהצית אוטובוס בבני ברק בעת תקופת הקורונה, במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות בית המשפט הרשיע את הנאשם בהצתה והוגש כתב אישום מתוקן (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוד קשת)

הצתת האוטובוס בבני ברק: כמעט שנה אחרי שניסה להצית אוטובוס בבני ברק בעת תקופת הקורונה, במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות בית המשפט הרשיע ופסק את עונשו של הנאשם בניסיון הצתה והוגש כתב האישום המתוקן.

שלב אחר שלב: האנרכיה הלילית בבני ברק

בית המשפט הרשיע ופסק את עונשו של הנאשם ונקבע כי ישלם קנס בסך 3,000 שקלים וירצה תשעה חודשי מאסר באמצעות עבודות שרות, זאת בכפוף לחוות דעת ממונה מאסר מותנה.

כזכור, בזמן תקופת הקורונה ובעת תקופת הסגר התקיימו הפגנות רבות תוך הפרת סגר בבני ברק, הפגנות כללו השחתות רכוש, הצתות ועימותים אלימים בין אזרחים לשוטרים.

על פי כתב האישום, בשיאן של ההפגנות, אוטובוס מלא נוסעים נעצר בידי ההמון, נוסעי האוטובוס הורדו ונהג האוטובוס הותקף ופונה לטיפול רפואי, כשלבסוף ניסו המתקהלים, ביניהם הנאשם, להצית את האוטובוס, משלא צלח בידם בראשונה אספו המתקהלים קרטונים, הדליקו אותם והכניסו אל תוך האוטובוס כשלבסוף צלחו והוא הוצת, חלונות הבניינים שמסביב התנפצו, תריסים נמסו ותושביהם נאלצו להתפנות בשעת לילה מאוחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר