תצטרכו אקונומיקה ו...סוכר

איך שומרים על הפרחים רעננים ויפים? 3 דרכים תוצרת בית

מלבד הצבעוניות שהם מוסיפים לבית, פרחים זה עסק יחסית יקר וחבל לאבד אותם תוך יומיים. עם הטיפול הנכון, הם יחזיקו מעמד יפים ורעננים שבוע שלם ואף יותר (טיפים)

לשמור על פרחים רעננים לאורך זמן (צילום: Алекке Блажин from Pexels)

קניתם או קיבלתם זר פרחים יפהפה? לא משנה אם הוא מדוכן בצידי הדרך או מחנות סופר יוקרתית - זר נבול זה זר עצוב. כדי לשמור על הפרחים טריים ורעננים ולא לאבד אותם חלילה בטרם עת, יש שני שלבים חשובים שצריך לעשות.

השלב הראשון הוא לקצוץ את הגבעולים, להסיר עלים מיותרים, לבחור אגרטל שמתאים לפרחים, לנקות אותו היטב ולמקם אותו במקום מוצל וקריר, ללא קערת פירות קרובה (כן כן). על השלבים האלה תוכלו לקרוא בכתבה הזו.

הכתבה הנוכחית עוסקת בשלב השני - טיפול נכון בפרחים, כך שאם רק תקדישו להם תשומת לב קטנה, אתם מגדילים את הסיכויים של הפרחים להישאר יפים במשך שבוע שלם ואף יותר.

כל יומיים-שלושה יש להחליף את המים באגרטל ובאותה הזדמנות, מחדשים את אחת מתרכובות המזון הבאות:

2 תרכובות "מזון" תוצרת בית שישמרו על חיי הפרחים

1. כפית חומץ תפוחים + כפית סוכר: חומץ התפוחים הורג את החיידקים ומהווה חלופה בריאה יותר לאקנומיקה, והסוכר מזין היטב את הפרחים. עם זאת, אם הזר שלכם כולל נרקיסים, צבעונים או חינניות - הימנעו משימוש בסוכר והשתמשו רק באקונומיקה או בחומץ תפוחים.

2. כפית מיץ לימון + 2 טיפות אקונומיקה + כפית סוכר: אקונומיקה נשמעת אולי אמצעי קיצוני, אך היא יעילה מאוד במניעת התפתחות חיידקים על הגבעולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר