התוכנית הכלכלית • צפו

המחאה החרדית, מדד תשומות הבניה ומי מאזין לכם? • צפו

האם המחאה החרדית - תוביל לביטול הצעד הדרמטי? • מה הפיל את המניה של חברת 'בן & ג'ריס'? • צניחת ה'קריפטו', ההאזנות המשטרתיות ו... מה אתם חושבים על התחבורה הציבורית? • צפו (כלכלי)

רפאל כהן ומשה מנס | כיכר השבת |
(צילום תמונה ראשית: שאטרסטוק)

'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן ומשה מנס על כל הנושאים הכלכליים הבוערים בכלל ולמגזר החרדי בפרט, וכל מה שחשוב לדעת - לצד הפינות הפופולריות: "פינת הצרחנות" "עובר ושב", ריאיון אקטואלי על פרשת הסייבא המשטרתית ו... כותרות מתוך כנס התעסוקה לנשים של 'כיכר השבת'.

בכותרות הכלכלה נדבר על המחאה הצרכנית כנגד פעילות משרד התקשורת שמבקש לבטל את הטלפונים הכשרים. נסקור את הצניחות בבורסות העולם ונפילת הקריפטו - מה הגורמים והאם ישנו מתאם בין המטבע לבורסות, נספר על הבנק שחטף קנס עצום מהרשות הרגולטורית, נדבר על גלידות וחרמות, נתעצבן מתביעה שהוגשה השבוע על אובדן כושר עבודה בגין פריצה. וגם נשוחח על העזרה הכספית שסוף סוף יקבלו משפחות הנפגעים באסון מירון.

בפינת עובר ושב חוזר שלומי מלוביצקי לרחובות ירושלים. הוא שואל את העוברים ושבים מה הם חושבים על מציאות התחבורה הציבורית, מרוצים או כועסים? מה הטענות שלהם? ומה לדעתם צריך לעשות?

כפי שאתם יודעים המקום לצרוח בו הוא בפינת הצרחנות שם פניה שקיבלנו מתבררת כסיפור עגום ויקר ממנו סובלים לא רק הזוכים במכרז למשתכן אלה דיירים רבים שסובלים מעליית "מדד תשומות הבניה". מה זה המדד הזה והאם יש משהו לעשות בסוגיה? תתכוננו לצרוח בפרק מלא נדל"ן...

וגם, ריאיון של רפאל כהן עם עם עו"ד רמי תמם, מומחה לסייבר ולעבירות צווארון לבן, שימש כקצין בכיר ביחידת להב 433 במשטרה, והיה הריאיון שלנו - הפעם על סערת מעקב משטרת ישראל אחר אזרחים ע"י תוכנת הריגול 'פגסוס' של NSO.

לדבריו, גם אם המשטרה עקבה אחר אזרחים בהסכמת בית המשפט, בימינו ישנה בעיה ממשית עם חוקי ההאזנה והמעקב, שלא מתאימים למכשירי הטלפון הנייד ב-2021: "יש להתאים את החוק לימינו, בהם אנשים בקושי משוחחים בטלפון, אלא מתכתבים בוואטסאפ או בטלגרם".

צפו בתוכנית המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר