טרם הוכרע

המשטרה: עדיין בודקים את ''תקיפת'' ח"כ עידית סילמן

לאחר הפרסומים בסופ"ש על סגירת תיק חקירת 'תקיפת' יו"ר הקואליציה, עידית סילמן, מה שהוביל לשיחה קשה בין סילמן לחוקר, במשטרה הבהירו כי טרם התקבלה החלטה (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
חברת הכנסת עידית סילמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסוף השבוע דווח בכלי התקשורת כי המשטרה החליטה לסגור את תיק חקירת 'תקיפת' חברת הכנסת עידית סילמן, יו"ר הקואליציה, אך הבוקר (ראשון) מבהירה המשטרה כי התיק עדיין נמצא בבדיקה.

בהודעת המשטרה נאמר: "בהמשך לפניות כתבים אודות תיק החקירה בעניין ח"כ עידית סלמן , ברצוננו להבהיר כי התיק עודנו נמצא בבדיקת גורמי המקצוע וטרם התקבלה כל החלטה".

כזכור, בסף השבוע דווח כי המשטרה החליטה לסגור את תיק התקיפה של חברת הכנסת סילמן - ללא ראיות שהסיפור באמת התרחש. עוד דווח כי התיק במשטרה נסגר עם הערה על חוסר שיתוף הפעולה של סילמן, "השיתוף פעולה שלה היה מוגבל מאוד מצידה", נמסר.

לאחר הדיווחים התקשרה ח"כ סילמן לקצין המשטרה האחראי על החקירה וזעמה על סגירת התיק והביקורת נגדה והקלטת השיחה הודלפה לתקשורת ככל הנרהא על ידי לשכת סילמן.

פרשת 'תקיפת' סילמן פרצה לאחר שהתראיינה ב'חדשות 12' וטענה כי היא מאויימת רבות וכי הותקפה בתחנת דלק במודיעין על ידי אלמוני שהטיח אותה על רכבה.

אחרי שמספר עיתונאים ירדו לשורש הסיפור וגילו כי היא לא הגישה על כך תלונה לקצין הכנסת, ובנוסף בדיקה שנערכה העלתה כי אין תיעוד של מצלמות אבטחה לאירוע, היו שעטנו כי האירוע הוא בדיה שיזמה סילמן, מה שעורר סערה רבה.

ראש האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, אמר לאחר טענותיה של סילמן כי הותקפה על ידי אלמוני: "קיבלנו עוד הוכחה, אם מישהו היה זקוק לכך, שימינה זה שמאלה. במשך שנים אנחנו נאבקים נגד עלילות שקריות שנועדו להכתים מחנה שלם. נגד ההסתה הבלתי פוסקת להפוך את כולנו, מצביעי הימין, 'לעדר אלים, נחות, מסית, בבונים, בוטים', מה לא. והנה מגיעה יו"ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם. אז תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה, או שתתנצל מייד בפני 2 מיליון אזרחי ישראל מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר