הבלגן בליכוד

ישראל כץ: אם נתניהו יעזוב - ארכיב ממשלה כבר בכנסת הזו

יו"ר מזכירות הליכוד ח"כ ישראל כץ פרסם הודעה לפעילי המפלגה, ובה טען כי הוא נאמן לבנימין נתניהו עד שיפרוש - אך גם ניסה להגדיל את כוחו מול יריביו העתידיים (פוליטי, ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ישראל כץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו רק העלה הילוך בניסיונו להגיע להסדר טיעון בתיקיו הפליליים, וכבר הריץ את בכירי מפלגתו אל תוכניות המגירה ואל הניסיון להיבחר ביום שאחרי פרישתו.

אחד מהמועמדים הבולטים הוא ישראל כץ, שר בכיר בממשלות נתניהו ויו"ר מזכירות הליכוד, שבונה על כוחו בקרב חברי המרכז - כדי לנצח בבחירות הזמניות ולהגיע אל ראשות המפלגה מתפקיד ראש הממשלה.

אמש (מוצאי שבת) דווח ב'חדשות 13' כי כץ מתכנן להחזיר לליכוד את גדעון סער, האיש שהביא לסיום שלטון נתניהו, ולהקים ממשלה חדשה בכנסת הנוכחית, בה יכהנו ברוטציה.

אמש, פנתה ח"כ מירי רגב לישראל כץ בקריאה: "עצור את חרושת השמועות עכשיו ותצהיר שלא ניהלת שום מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד ובגללם אנחנו באופוזיציה. הליכוד סיים להיות סל המיחזור של הפוליטיקה בישראל".

כץ, שמודע למתחריו בתוך המפלגה, הפיץ הבוקר הודעה לפעילי הליכוד, כדי לצנן את הביקורת נגדו, ובה כתב שתי נקודות מרכזיות:

ענייני הממשלה החלופית - כרגע לא ממשיים: "אני לא מקיים מו"מ עם אף גורם קואליציוני על ממשלה חלופית כי אין טעם. אם נתניהו אכן יעזוב, ארכיב ממשלה בראשות הליכוד כבר בכנסת הזו".

אשאיר את סער בחוץ: "לא אתחייב לשיריונים בליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר