אחרי התסכול

סוף סוף: עדכון וואטסאפ יאפשר העברה מאנדרואיד לאפל

עדכון נוסף שלו ציפו רבים - בדרך ליישומון הפופולארי. העדכון צפוי להקל על מעבר משתמשים בין מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-IOS, ויגביר את התחרות הישירה בין הפלטפורמות (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שטארסטוק)

אחרי שנים של המתנה: עדכון נוסף לו ציפו רבים - בדרך לוואטסאפ. העדכון צפוי להקל על מעבר משתמשים בין מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-IOS. כך על פי הפרסום של הבלוג המוביל wabetainfo.

התחרות בין מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-IOS קיימת שנים. אנדרואיד היא מערכת ההפעלה הנפוצה ביותר ו-IOS היא מערכת ההפעלה של חברת 'אפל', שכדרכה מובנת על מערכת אקו סיסטם משלה.

אחת הבעיות שהקשו על רבים בבואם להחליף מכשירי טלפון בעלי מערכות הפעלה שונות הוא המעבר בין מערכות ההפעלה, שבשונה מהחלפת פלאפון בתוך מערכת הפעלה אחת דורש הורדת כל האפליקציות מחדש, כשרבים מהחומרים והנתונים הישנים אובדים בדרך, בראשם וואטסאפ, כשכל מי שעבר בין המערכות איבד את כל הצ'אטים הישנים וכך הודעות חשובות נמחקו. הקושי מנע מרבים לעבור מאנדרואיד למכשירי האייפון שמריצים את מערכת IOS.

כעת על פי פרטי העדכון, בודקי הבטא של wabetainfo גילו כי וואטסאפ עובדת על פיתרון שיאפשר את ההעברת הצ'אטים בין הפלטפורמות. על פי הדיווח, ההעברה תתאפשר באמצעות חיבור כבל פיזי בין המכשירים והיא צפויה להקל על רבים.

העדכון צפוי להגדיל את התחרות כשאחרי שיושק יבוטל מה שמנע מרבים לעבור ביניהם. המרוויחה הישירה תהיה אפל כמובן שכבר היום מובילה את שוק הפלאפונים החכמים בפער. אין תאריך יעד להשקת העדכון ו'וואטסאפ' לא מפרסמת באופן רשמי על עדכונים עתידיים.

כזכור, בעבר חברת סמסונג עדכנה במערכת ההפעלה שלה שמואמת לאנדרואיד את האפשרות להעביר את הנתונים באמצעות כבל ובשימוש באפליקצייה ייעודית בשם Smart Switch.

כך יראה העדכון החדש (צילום מסך מתוך אתר wabetainfo)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר