מתקפה חריפה

ח"כ אמיר אוחנה: נתניהו הודח בהפיכה שלטונית

שר המשפטים לשעבר, ח"כ אמיר אוחנה, במתקפה נגד מערכת המשפט ואכיפת החוק שלדבריו ביצעה הפיכה שלטונית בכדי להדיח את בנימין נתניהו והימין מהשלטון (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

שר המשפטים לשעבר, ח"כ אמיר אוחנה, במתקפה נגד מערכת המשפט ואכיפת החוק שלדבריו ביצעה הפיכה שלטונית בכדי להדיח את בנימין נתניהו והימין מהשלטון. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "הם מתהדרים במונח שלטון החוק, זה לא שלטון החוק, שלטון חוק זה שלטון שהציבור רוצה לתת בו אמון. מה הציבור אומר? אנחנו לא מאמינים לכם כי רואים איך נתפרו תיקי נתניהו.

במילים אחרות אתה אומר שנתניהו הודח בהפיכה שלטונית?

"אכן כן, הייתה פה אפיכה שלטונית שבוצעה על ידי מערכת המשפט, לא רק אבל בעיקר, והיא הסיבה היחידה לכך שהיום אנחנו יושבים באופויציה ולא נמצאים בשלטון".

באשר לעדויות עדי המדינה בבית המשפט, אומר ח"כ אוחנה: "כשלוקחים אדם ומענים אותו על ידי הרעבה, מניעת שינה, אדם שאיננו מורגל בכך , ומאיימים על מפשחתו וחיי המשפחה שלו, אז אני חושב שהוא יהיה מוכן למכור כמעט כל דבר וראינו שהעדים עשו זאת. וגם אז, מה הם השיגו? השיגו משהו שהוא לא עבירה. והכלך כגדי להזיז את נתניהו, הימין והמחנה הלאומי מהשלטון, זה מה שקרה פה".

"אני סבור שמערכת המשפט, שהייתה גם מלווה בתיק הזה, אכן החליטה החלטה שהמטרה שלה זה אפילו לא ימין או שמאל, זה שימור הכוח של מערכת המשפט"., הוסיף שר המשפטים לשעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר