מתבצר בתפקידו

ר"מ בריטניה: למרות הביקורות - לא אתפטר

לאחר שמשטרת לונדון הודיעה כי תפתח בחקירה על מסיבות שהתקיימו במעון הרשמי ברחוב דאונינג 10, הודיע ג'ונסון, שמאבד את כוחו גם במפלגתו, כי אינו מוכן להתפטר (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הבהיר היום (רביעי) בדיון בפרלמנט הבריטי כי למרות הביקורת הגואה נגדו, גם מתוך מפלגתו, שאתמול שולבה גם עם חקירת משטרה, הוא לא מתכוון להתפטר מתפקידו, אלא להמשיך.

כזכור, לפני כמה שבועות פורסמו תמונות וסרטונים ממסיבה פרטית שקיים ג'ונסון עם עובדיו בתוך משכנו, ברחוב דאונינג 10 בלונדון, בימי הסגר ההרמטי ששרר על בריטניה ועל חלקים רבים באירופה בשנה שעברה. הפרסום עורר ביקורת ציבורית רבה בבריטניה, שתהתה היכן הדוגמא האישית.

הסערה הוכפלה כאשר בימים האחרונים נחשף כי ג'ונסון קיים מסיבה פרטית בביתו, ביום הולדתו לפני כחצי שנה. תחילה ראש ממשלת בריטניה הכחיש את הדיווח, אבל לבסוף נאלץ להודות.

אתמול הפכה הביקורת הציבורית - שגרמה לג'ונסון בעיות שלטוניות משמעותיות, כולל התנגדות רחבה בתוך מפלגתו, מפלגת השמרנים, וקריאה להדיחו - גם לחקירה פלילית: משטרת לונדון הודיעה כי תחקור "מספר אירועים" של מסיבות שקיים ג'ונסון, ביחס להפרות אפשריות של תקנות הקורונה".

מנהיגים רבים בעולם, שהיו חזקים ונחשבים, בהם כמובן בנימין נתניהו בישראל, הוחלפו במהלך משבר הקורונה המתמשך. לעת עתה, כאמור, על אף הביקורת הרבה וגם חקירת המשטרה, ג'ונסון ממשיך להתבצר בכסאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר