"הצלחתי לעצבן"

חבר הכנסת דיבר נגד ילודה; הנהג החרדי תקף וריגש

ר' משה דוד כהן, חסיד אב ל-15 מביתר עילית, המשמש כנהג אוטובוס ומוכר לתושבים, בחר להגיב לחבר הכנסת מכחול לבן שקרא לצמצם את הילודה. המילים הקשות שכתב הפכו לוויראליות (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
"הצלחתי לעצבן". משפחת כהן (צילום: פייסבוק, משה דוד כהן)

"אני גאה שהצלחתי לעצבן אותך". במילים אלו הגיב נהג האוטובוס החרדי מביתר עילית, ר' משה דוד כהן, בפוסט שפרסם היום (רביעי) והפך לוויראלי במהירות, להתבטאות של ח"כ אלון טל ממפלגת 'כחול לבן', שניסה לתלות את יוקר המחיה, יוקר הדיור ותחלואי הכלכלה ב"גידול הילודה" וקרא לצמצם את "הילודה המוגברת".

נאומו של טל נישא השבוע ביום שני, ברקע הטענות הקשות כנגד הממשלה בעקבות העלאת מיסים ויוקר המחיה. הוא נתונים של הלמ"ס, לפיהם נוספו במהלך השנה שעברה 160 אלף נפש בישראל. הוא האשים דווקא את הממשלות הקודמות וטען כי המדיניות שלהן היא שהביאה את ה"ילודה המוגברת" לדבריו. "החדשות הטובות שזו לא גזירת גורל, אפשר למתן את הביקוש, זה לגמרי בידינו", הוסיף בהתבטאות.

נהג האוטובוס מביתר עילית, ר' משה דוד כהן, אב למשפחה ברוכת ילדים, הגיב לח"כ המסית: "אני ברוך השם חי ונושם, עובד 12 שעות בתחבורה הציבורית, גם בימי שישי ובמוצ״ש.

"וגם כשאתה וחבריך לא סופרים אותי ואת משפחתי, וגוזלים ממני מס הכנסה מבלי להתחשב על כמות הילדים שלי, אני לא חושב לרגע שאתה או בן אנוש אחר דואג לפרסתי, ואני מסתדר עם הזן ומפרנס את כל בריותיו ומשתדל גם לעזור לכל מי שאני יכול.

"נתת לי חשק לבקש מבורא עולם שיברך אותי בעוד ילדים, וכמו שעשה איתי ועם אשתי 15 פעמים שותפות, שיסכים לעשות איתי עוד כמה וכמה פעמים שותף לנכסים האמיתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר