התוכנית הכלכלית

כ-ו-ל-ם מעלים מחירים; איך נתמודד והאם יש תקווה?! • צפו

דיפלומט היא האחרונה, בינתיים - שמעלה מחירים, אחרי אסם, סנו, החברה המרכזית, ושטראוס • מה הדרך שלכם להימנע מהפגיעה הקשה?! • משאל בסופר, דבר הפרופ' והצרחות בשמואל הנביא (TV)

רפאל כהן ומשה מנס | כיכר השבת |
התכנית הכלכלית (צילום: כיכר השבת; תמונה ראשית: Gershon Elinson/FLASH90)

'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן ומשה מנס על כל הנושאים הכלכליים הבוערים, כל מה שחשוב לנו לדעת והשבוע בדגש על יוקר המחיה ועליית המחירים - לצד הפינות הפופולריות הקבועות.

בכותרות הכלכלה דיברנו על הצעת החוק המשותפת להקמת "רשות פיקוח פיננסית", האמורה לפקח על המחירים והרווחים כאשר בין היתר תעקוב אחרי "רשות התחרות" אשר בידה נמצאים הדו"חות הכספיים של החברות הפרטיות הגדולות, צעד שאמור להוריד מחירים. שוחחנו גם על העלאת שכר המינימום והטבות שכר לעובדים.

כאבנו את עלית המחירים הדרסטית בכל תחומי הצרכנות, כאשר בפינת עובר ושב יצא כתבנו שלומי מלוביצקי לשאול את הצרכנים האם הם מרגישים את העלייה, האם יש מוצרים שהם לא יכולים לקנות ואת מי הם מאשימים במצב?

כמו כן בדקנו עד כמה זה משפיע עלינו ואיך אנחנו יכולים לחסוך כסף למרות המציאות המורכבת, כאשר חייבים גם לציין לשבח את הגופים שלא מצטרפים לחגיגה הנוראה ולא מעלים מחירים.

בריאיון הכלכלי מראיין רפאל כהן את הפרופסור ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי באוצר וכיום ראש החוג לחשבונאות בקריה האקדמית אונו ויו"ר המפלגה הכלכלית, שתקף את ממשלת בנט-לפיד-ליברמן, וטען כי היא "עושה את כל הטעויות האפשריות במלחמה בעליות המחירים". לדברי זליכה, אין תקווה שהמחירים ירדו כל זמן שהממשלה הזו עומדת על תילה, לפי ש"ראשי מפלגות הקואליציה מוחזקים על-ידי טייקונים".

ובפינת הצרחנות שלנו משה מנס יצא לבדוק פניה שהתקבלה, שמספרת על סגירת קבר שמואל הנביא. האומנם?!

צפו בתוכנית המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר