הנזלת שלו יצאה לכם מהאף? כך תלמדו את בנכם לקנח

ילדכם הצטנן קלות ואתם תוהים: זו שפעת או שמא קורונה? בכל מקרה, בלי קשר לתשובה, עדיין יש בעיה שכל ההורים לילדים קטנים מתמודדים איתה: איך מלמדים אותם לקנח את האף? הנה התשובה (בריאות)

(צילום: Shutterstock)

האם מדובר בשפעת או שמא בקורונה? (את השאלה הזו כל אמא שאלה את עצמה לפחות פעם אחת בחורף הנוכחי.) אבל בלי קשר לתשובה, עדיין יש בעיה שכל ההורים לילדים קטנים מתמודדים איתה: איך מלמדים אותם לקנח את האף?

בואו נחשוב שניה על התנועה הכרוכה במאמץ לניקוי נחיריים כמו שצריך. בעיקרון, המטרה היא להורות לפעוט שלכם לנתב מחדש את זרימת האוויר, כך שהוא יצא החוצה במקום שיכנס פנימה. אבל מה קורה כשהוא לא תופס את הרעיון הזה?

כאן נכנסת לתמונה שיטת "הצביטה והשחרור". אחזו טישו ביד כדי לכסות את האף שלו ולאסוף את הנזלת, צבטו בעדינות את נחיריו של ילדכם לסירוגין, במהירות, בזמן שהוא מנסה לנשוף. אם הוא לא מבין את החלק של זרימת האוויר במקרה זה, הצביטה באף תעניק לו תזכורת פיזית לאן הרוח אמורה לצאת. (בדקנו שיטה זו על בננו בן השלוש והיא נחלה הצלחה מסחררת.)

עדיין מתקשים? קחו רעיון מד"ר דיאן הס, רופאת ילדים. היא אומרת שהטעות הנפוצה ביותר שהורים עושים כשהם מלמדים את יורש העצר שלהם לקנח את האף, היא שהם שוכחים להגיד לו לסגור את הפה. העצה שלה: התחילו בכך שתגידו לו לנעול את השפתיים בחוזקה ואז טלו פיסת טישו ואמרו לו להוציא רוח מהאף כדי 'להעיף' את הטישו. כאשר הטישו יזוז, האף בעצם יתנקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר