הביקור הנשיאותי באמירויות

מחווה אישית: יצחק הרצוג ביקר בשנית בבית הנשיא

נשיא איחוד האמירויות הזמין את נשיא מדינת ישראל לפגישה נוספת בארמונו שבאבו דאבי - כמחווה אישית. במהלך הביקור השני, העניק הנשיא הרצוג מתנה מיוחדת לבן זאיד. צפו (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרצוג בביקור היום באמירויות (צילום: דוברות בית הנשיא)

עם נחיתתו הבוקר (ראשון), נסעו נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו לארמון המלוכה באבו דאבי שבאיחוד האמירויות. לאחר שעות ספורות, כמחווה פרטית, הזמין יורש העצר את נשיא המדינה לפגישה אישית נוספת בארמונו הפרטי. הפגישה ארכה כשעתיים

במסגרת הביקור ההיסטורי של נשיא המדינה באיחוד האמירויות, ובהמשך לפגישתו הפורה עם יורש העצר של אבו דאבי שייח' מוחמד בן זאיד, הוא הוזמן שוב לפגישה, אשר לא הייתה מתוכננת, והוצעה על ידי יורש העצר בתום פגישתם החמה והארוכה של השניים שהתקיימה הבוקר. הזמנתו האדיבה של יורש העצר מהווה יד מושטת לשלום ולשותפות בין שתי המדינות.

במהלך הפגישה האישית הודה הנשיא ליורש העצר מקרב לב על הזמנתו המרגשת והשניים דנו בנושאים בילטרליים ואזוריים שונים.

בתום הפגישה הפתיע הנשיא והעניק ליורש העצר מתנה מיוחדת - כנס לרפואת ילדים בבית החולים שניידר, שייקרא על שם הסכמי אברהם.

מטרת הכנס, כל על פי הנשיא, תהיה לחלוק ידע וניסיון של הצוות במרכז שניידר לרפואת ילדים בעיסוק וחיבור בין העולמות בחיי הילדים החולים – העולם הקשור במחלתם, והעולמות הקשורים בבריאותם, בתרבותם, וביכולות להתמודדות דרך אופטימיות, לימוד, אומנות, והומור. יצוין, כי במקביל, נפגשה רעיית הנשיא, מיכל הרצוג, עם רעיית שר החוץ של איחוד האמירויות, אליאזיה אל נהיאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר