למרות שאינו מוכר

ישראל תאפשר כניסת מחוסנים בחיסון הרוסי

משרד הבריאות אישר את המהלך בו ישראל תאפשר כניסת תיירים רוסים שמחוסנים בספוטניק, זאת בכפוף לבדיקות סרולוגיות שייערכו במעבדות מוכרות על ידי ישראל (מדיני)

(צילום: שאטרסטוק)

למרות הטענות כי החיסון הרוסי אינו מוכר עדיין על ידי ארגון הבריאות העולמי, ישראל תאפשר כניסת תיירים רוסים שמחוסנים בספוטניק, בכפוף לבדיקה סרולוגית שיעשו במעבדות רוסיות שמאושרות על ידי משרד הבריאות הישראלי, כך על פי הדיווח ב-ynet.

האישור הסופי ניתן אתמול (ראשון) על ידי משרד הבריאות הישראלי ביוזמתו של שר התיירות יואל רזבוזוב שדחף לכך בחודשים האחרונים ואף טס במיוחד למוסקבה כדי לדון עם הרוסים על הנהלים בניסיון להחזיר את התיירים הרוסים לישראל ולשקם מעט את עולם התיירות שספג מכה קשה במיוחד מאז תחילת הקורונה.

על פי המתווה שאושר, התיירים הרוסים יעלו למערכת המקוונת של משרד הבריאות הישראלי את תוצאות הבדיקה הסרולוגית שיעבור בשתי רשתות של מעבדות רוסיות שאושרו בידי ישראל כשהבדיקות ייעשו על פי המדדים שקבע משרד הבריאות הישראלי.

בנוסף לתוצאות הבדיקה הסרולוגיות, התיירים הרוסים יצטרכו כמו כל תייר, להעלות גם תוצאה עדכנית של בדיקת PCR או אנטיגן. לאחר הגעתם לארץ. כל אזרח רוסי, כמו כל אזרח זר או ישראלי, יצטרך לעבור בדיקת PCR עם הנחיתה בארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר