ירושלים: גנב שני קטנועים בהזדמנויות שונות ונעצר

שוטרי מחוז ירושלים הבחינו בשני גברים שעוררו את חשדם, לאחר שביקשו מהם לעצור, אחד מהם פתח במנוסה ואף קפץ מחומה בגובה רב. לאחר שנתפס התברר כי החשוד גנב שני קטנועים • צפו (משטרה)

לפני הגניבה (צילום: דוברות המשטרה)

מחוז ירושלים במשטרת ישראל השלים היום (שני) את חקירתם של מספר חשודים שבמהלך השבועיים האחרונים, גנבו רכב ושני קטנועים במספר הזדמנויות, בעיר ירושלים. כנגד המעורבים, הגישה שלוחת התביעות המשטרתית כתבי אישום בבית המשפט.

בסוף השבוע האחרון, נתפס ונעצר חשוד (20) תושב ג'נין על ידי שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים לאחר שגנב כלי רכב ממרכז העיר. והיום הוגש נגדו בבית המשפט כתב אישום על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

במקרה אחר - גם הוא בירושלים, שני חשודים נעצרו בגין בגניבת קטנוע, שאותו על פי החשד גנבו זמן קצר קודם למעצרם מדרום ירושלים.

השוטרים זיהו את רוכבי הקטנוע שהחלו להימלט מהמקום תוך שהם פורקים רגלית מהקטנוע הגנוב ובוצע אחריהם מרדף רגלי קצר, במהלכו נתפס אחד החשודים בסמוך למקום והאחר נתפס בסריקות כשהוא מסתתר בתוך כנסיית גת שמנים, לאחר שקפץ מחומה בגובה מספר מטרים רב.

שני החשודים (21,19) תושבי מזרח ירושלים, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת עוז של מחוז ירושלים ובחקירה נחושה ומקצועית, הצליחו החוקרים לקשור את אחד המעורבים לאירוע גניבת קטנוע נוסף מספר ימים קודם לכן מאותו מקום. בנוסף אותו החשוד, בעת מעצרו, אמור היה להימצא במעצר בית בגין גניבת אופנוע נוסף.

מעצרם של שני החשודים הוארך מעת לעת ולאחר סיום החקירה במשטרה, הוגש נגדם כתב אישום על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש באשר הם, לשמירת שלום הציבור ורכושו", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר