ח"כ אייכלר תקף במליאה:

"במדינה אחרת ח"כ אלון טל היה יושב בכלא"

"ח"כ אלון טל הגה רעיון שצריך להפסיק את הילודה בגלל יוקר המחיה. פרעה לא גזר אלא על הזכרים, ואלון טל גוזר גם על הילדות", תקף ח"כ ישראל אייכלר במליאה • צפו בנאום (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

ח"כ ישראל אייכלר נשא הערב (שני) נאום במליאת הכנסת והביע אי אמון בממשלת בנט-לפיד: "כולם באים בטענות לרשתות השיווק והמזון שהעלו את המחירים, אבל יש להם מורים טובים – הממשלה הזאת. הם אומרים לעצמם, אם הממשלה החליטה שמשקאות מתוקים זה לא בריא ולכן צריך לייקר אותם, אז למה לא לייקר גם את הפסטה שגם היא לא בריאה?".

"אני קורא לכל אזרחי ישראל", פנה ח"כ אייכלר: "אל תבואו בטענות לרשתות השיווק ולמרכולים ולכל מי שהעלה מחירים והפך את חיינו לגיהנום, אלא לצר האוצר שרצה לפגוע בחרדים ופגע בכל אזרחי ישראל".

ח"כ אייכלר הוסיף: מדינת ישראל בכאוס מוחלט, ולא רק בתחום הבריאות. מי שהוציא את השד של יוקר המחיה זה משרד האוצר שהתחיל עם חד פעמי, אחר כך עם מתוקים מבקבוק, ועכשיו כולם משלמים את המחיר. מי שנכנס למכולת או לסופר, לעשות קניה יומית, יוצאים עם לחם חלב ועוד שלושה מוצרים במחיר של יותר ממאה שקלים. ומי מדבר כבר על הרכישה השבועית, לכל המשפחה.

"לעומת יוקר המחיה, המשכורות לא עלו. אני כבר לא מדבר על העלייה במחירי הדיור. לא רק שהמדינה לא עזרה לאזרחיה כאשר תשעים אחוזים מהקרקעות בידיה, אלא המדינה גם הריצה מכרזים למרבה במחיר והעלתה את מחירי הקרקעות עד לשמיים. גם את מחיר למשתכן כבר ביטלו. ואם יוקר המחיה והדיור משפיע על כלל אזרחי ישראל, על אחת כמה שהוא משפיע על משפחות ברוכות ילדים".

ח"כ אייכלר התייחס לדבריו של ח"כ אלון טל שקרא להגביל את הילודה: "ישנו חבר כנסת מהתנועה הקונסרבטיבית בשם אלון טל. הוא הגה רעיון שצריך להפסיק את הילודה בגלל יוקר המחיה. כבר חשבו על זה אלפי שנים לפניו, אבל פרעה לא גזר אלא על הזכרים, ואלון טל גוזר גם על הילדות. אם הוא היה אומר את זה במדינה אחרת יתכן שהיה נשפט ואולי גם היה יושב בבית הסוהר על קריאה כזו. אבל פה הכול עובר.

"הממשלה הזאת אחראית על יוקר המחיה. גם לפני הממשלה הזו לא היה קל לחיות כאן, אבל מאז שנכנסה הממשלה הנוכחית, זה הפך לגיהנום. הגיע זמנכם ללכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר