מתקפות במליאה • צפו

קארה ואמסלם בקרב השמצות: "שותה אלכוהול, אלים ועילג"

צרחות וצעקות נשמעו במשך דקות ארוכות במליאת הכנסת בעת שדודי אמסלם מהליכוד ואביר קארה מימינה השמיצו אחד את השני • "אלים, עילג, מפצח גרעינים", היו רק חלק (כנסת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אביר קארה במליאה (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

עימות סוער, רווי בהשמצות הדדיות צולפות, ניטש אמש בין חברי הכנסת דודי אמסלם מהליכוד ואביר קארה מימינה. קארה תקף את אמסלם, בעוד זה האחרון משיב לו בקולניות במליאה יחד עם חברי כנסת נוספים מהאופוזיציה. בהמשך עלה אמסלם לדוכן ותקף בחזרה את קרעי.

"אמסלם, התעוררת, מה עשית בוועדת פנים ב-2017? מה כל כך מכעיס אותך?" שאל קארה. "שהשתמשת בכסף של הרשות המקומית שקיבלת מעיריית ירושלים לקנות אנשים בליכוד? זה מה שעשית למען המדינה".

צעקות ותגובות קולניות נשמעו במליאת הכנסת, וקארה המשיך: "מפצח גרעינים ושותה אלכוהול במליאה, מגדף ומקלל מעל דוכן הכנסת - אין פה אף ח"כ שצריך לקחת דוגמה מההתנהגות העלובה שלך!".

בהמשך עלה אמסלם לדוכן ותקף אותו בתגובה: "אתה עשית סיבוב על כל העצמאים, אתה לא ראוי לייצג שום עצמאי במדינת ישראל. אתה עולה כאן מדבר דברי הבל ועוד מבסוט מעצמך אתה חושב שאתה אומר דברים נאורים, מגלה לנו את תורת הכלכלה. אתה איש אלים, עילג ואני מתבייש שאתה חבר כנסת!"

צפו בוידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר