רוצח אלי קיי הי"ד

צפו: למעלה מ-150 לוחמים הורסים את ביתו של המחבל הנתעב

חודשיים וחצי אחרי פיגוע הירי המחריד, סמוך לכותל המערבי בירושלים, שבו נרצח בוגר הישיבה אלי קיי הי"ד, נהרס ביתו של המחבל הנתעב • יותר מ-150 לוחמים נטלו חלק • צפו (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
בית המחבל ההרוס (צילום: דוברות המשטרה)

אל שכונת שועפט במזרח ירושלים הגיעו הבוקר (שלישי) כוחות גדולים של משטרה, מג"ב יחד עם כוחות צה"ל להרוס את ביתו של המחבל הנתעב שרצח ביריות לפני כחודשיים וחצי את אלי קיי הי"ד, בוגר ישיבת חב"ד בקרית גת, בפיגוע הקשה בעיר העתיקה בירושלים, סמוך לכותל המערבי.

הריסת בית המחבל, פאדי מחמוד עוד אבו שחידם, בוצעה לאחר שבית המשפט העליון דחה את עתירת משפחת המחבל שלא להרוס את ביתו וקבעה כי ניתן להרוס את הבית.

פעילות הריסת הבית, שבוצעה הבוקר, כללה למעלה מ-150 שוטרים ולוחמי מג״ב, זאת בתום אישור תכניות שבוצע ע״י מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן. נוכח העובדה שמדובר בדירה בבניין מגורים הכולל מספר דירות מגורים, הריסת בית המחבל בוצעה בדרך של הריסת פנים ואיטום הדירה.

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך פעילות הכוחות במקום בפיקודו של מ׳ מרחב מג״ב עוטף י-ם תנ״צ יובל שלמה, החלה הפרת סדר ויודו אבנים לעבר הכוחות אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפרות סדר. לפני זמן קצר, הכוחות סיימו את ביצוע ההריסה ואיטום בית המחבל ויצאו מהמקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר