בעקבות המחאה

אסם מתקפלת; דוחה את העלאת המחירים

על רקע המחאה הגואה והזעם הציבורי על עליית המחירים הגדולה, חברות ענק במשק - מתקפלות; 'אסם', שעמדה במוקד מחאה, הודיעה כי תדחה את העלאת המחירים (בארץ)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

על רקע המחאה הגואה והזעם הציבורי על התייקרות המחירים, חברת 'אסם', שעמדה במוקד הסערה, הודיעה הערב (שלישי) כי תדחה את העלאת המחירים בשלושה חודשים - עד אחרי פסח, כך על פי פרסום ראשון ב-N12.

התייקרות המחירים עמדה בראש הכותרות מאז תחילת השבוע האחרון ומחאת רשת שהחלה להתפתח קראה להחרמת פסטת 'אסם' בטענה כי היא עולה פי שניים מהמתחרים, המחאה שצברה תאוצה רבה גרמה ככל הנראה לחשש בקרב מנהלי החברה שהודיעו על דחיית עליית המחירים.

מוקדם יותר, יו"ר חברת אסם דן פרופר ומנכ"ל החברה אבי בן אסאייג נועדו עם שר האוצר אביגדור ליברמן וסיכמו על ההחלטה, בנוסף, השלושה דנו על האפשרויות להורדת ההתייקרות.

חברה נוספת שעמדה במוקד היא חברת 'סנו' שמשווקת מוצרי ניקיון, מנהלי החברה הודיעו כי יורידו בחזרה את מחיריהם של מאות מוצרים, ביניהם מוצרים שנחשבים כנקנים ביותר של החברה.

כזכור, ביום ראשון, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי פנו במכתב לראשי החברות הגדולות במשק בבקשה לעצור את העלאה של המחירים, "בשעה מורכבת זו, מצופה לגלות אחריות ולהודיע על ביטול העלאת המחירים", השרים הזהירו: "לא נהסס לנקוט בצעדים הדרשים להבטחת כלכלה תחרותית והוגנת".

המכתב יועד למגוון חברות מהגדולות במשק וכאמור, בחברת 'אסם' בחרו להיוועד עם שר האוצר בעקבותיו, שאר החברות לא טרחו אף להשיב, מלבד חברת שסטובץ' שהסבירה: "משבר הקורונה המתמשך חייב אותנו להתמודד עם מציאות חדשה שטרם הכרנו, לאורך כל התקופה נקטנו בכל הצעדים הדרושים על מנת שתישמר האספקה הסדירה במוצרנו".

לסיום, מנהלי החברה טענו כי "מכתבכם מייחס לנו ציניות ופגיעה באזרחי המדינה, אך תיאור זה אינו עולה בקנה מידה אחד עם המציאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר