התפשטות הקורונה

626 נפטרים בחודש; תת-וריאנט חדש מדביק מחלימי 'אומיקרון'

תת-ווריאנט חדש התגלה בארץ וישנו חשש מהדבקות חוזרות של מחלימי 'אומיקרון'; משרד הבריאות פרסם את נתוני הקורונה מהם עולה כי רק בחודש ינואר האחרון נפטרו 626 חיוביים לנגיף (חדשות)

(צילום: David Cohen/Flash90)

משרד הבריאות עדכן הערב (שלישי) את נתוני הקורונה, מהם עולה כי בחודש ינואר האחרון נפטרו 626 מהחיוביים לקורונה, כשרק בשבוע שעבר נפטרו 294 חולים. בנוסף, תת-ווריאנט חדש התגלה בארץ וישנו חשש מהדבקות חוזרות גם של מחלימי אומיקרון.

על פי הפרסום ב-N12, התגלו מקרים ראשונים של הדבקה שנייה באומיקרון ובתת-ווריאנט שלו ה-Ba.2, בשלב זה מספר הנדבקים בשנית נמוך אך אם יגדל מדובר בנתון שיכול לאלץ שינוי בהתייחסות לנגיף.

מוקדם יותר היום, הוצגו נתונים לקבינט הקורונה על פיהם תת הווריאנט Ba.2 מידבק פי 1.5 מאומיקרון, בנוסף הוצגו בפני המשתתפים נתונים המדווחים על עליה בהדבקות בבריטניה בעקבות התפשטותו, עם זאת, אין נתונים המעידים על תחלואה קשה יותר בו מאשר באומיקרון.

מספר המתים מקורונה ממשיך לטפס, כשעד כה מאז פרוץ המגפה מתו 8,894 חולים, שיא המתים היה בשני בשבוע שעבר אז מתו 48 חיוביים, היום דווח על 10 מתים חדשים. מדובר בעלייה משמעותית בנתונים, בחודש הקודם - דצמבר, נפטרו בישראל 50 חולי קורונה, יש לציין כי הנתונים אינם מדויקים לחלוטין ולפעמים מתעדכנים באתר משרד הבריאות באיחור.

כ-483 אלף ישראלים חולים בקורונה, 34,473 ישראליים אובחנו אמש כחולי קורונה, 2,690 מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, 1,134 מהם במצב קשה. 267 חולים מחוברים למכונות הנשמה. 18 חולים מחוברים לאקמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר