ביארצייט של רבו

הנגיד הויז'ניצאי המפורסם: הרה"ח רבי חיים משה פלדמן ז"ל

אבל כבד בחסידות ויז'ניץ ובעולם החסידות עם היוודע פטירתו של הנגיד המפורסם, מגדולי מחזיקי עולם החסידות, הרה"ח רבי חיים משה פלדמן ז"ל, והוא בן 86 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
רבי חיים משה פלדמן ז"ל (צילום: א. קרויס)

אבל כבד בחסידות ויז'ניץ ובעולם החסידות עם היוודע הערב (שלישי) פטירתו של הנגיד המפורסם לבית ויז'ניץ, ומגדולי מחזיקי עולם החסידות, הרה"ח רבי חיים משה פלדמן ז"ל, לאחר מספר חודשים בהם היה מאושפז בבית החולים, בן 86 בפטירתו - זאת ביום היארצייט של מורו ורבו האדמו"ר בעל הישועות משה זיע"א.

הנגיד הויז'ניצאי אשר צעד יד ביד לצד רבו האדמו"ר מויז'ניץ במשך עשרות שנים, זכה להיות מהיושבים ראשונה במלכות בחסידות ויז'ניץ בפרט, ובעולם החסידות בכלל, לצד תרומות של סכומי עתק לטובת מוסדות ויז'ניץ, ולטובת מוסדות וחסידויות רבות נוספות.

רבי חיים משה פלדמן ז"ל עם הרבי מויז'ניץ (צילום: מערכת הנעשה והנשמע - ויז'ניץ)

בשנת תש"פ, בשיא גל תחלואת הקורונה, החליט הנגיד לעלות ולהתגורר בישראל, בין היתר בשל הטיפול הרפואי הטוב יחסית בבתי החולים בישראל לעומת הטיפול במקום מגוריו בחו"ל. תקופה לאחר מכן הוא אף נדבק בנגיף, ואושפז בבית החולים לניאדו בנתניה, שם בחסדי שמיים הצליח להתעורר ולשוב לאיתנו - לאחר מספר ימים בהם הוא שהה במצב של תרדמת. הנגיד השתחרר לביתו, כאשר בני הבית ומקורביו הגדירו אז את שחררו כנס ומופת של ממש.

בשנת תשע"ז שיכל הנגיד את בנו הרה"ח ר' יהודה אברהם עיבר פלדמן ז"ל, מאנשי החסד המפורסמים בלונדון, טרגדיה שהשפיעה רבות על בני המשפחה שישבו שבעה בצוותא בלונדון.

רבי חיים משה פלדמן ז"ל עם הרבי מויז'ניץ (צילום: א. קרויס)

לפני כשנה אושפז הנגיד שוב בשל קשיי נשימה מהם הוא סבל, ומאז מצבו הרפואי ידע עליות ומורדות, כאשר בכל התקופה התפללו רבים בציבור החסידי לרפואת רבי חיים משה בן בריינדל, עד אשר נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

בפטירתו הותיר אחריו הנגיד דור ישרים מבורך, בנים ובנות, אשר זכו להשתדך עם בתי אדמו"רים ובנש"קים בארץ ובחו"ל, בהם בתו הרבנית מסאדיגורה, אלמנת האדמו"ר ה'עטרת ישראל' זצוק"ל, נכדים וצאצאים רבים ההולכים בדרך התורה והחסידות ולתפארת המשפחה.

הלווייתו תצא בשעה 23:00 מבית המדרש הגדול בשיכון ויז'ניץ בבני ברק לבית החיים זכרון מאיר בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר