לא רק ריגול

המשטרה במעצר אלים בבני ברק • תיעוד מחריד

בתוך סופר ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, תפסו שני שוטרים אדם מבוגר, חסיד גור תושב העיר - כשהוא ללא מסכה; בתוך זמן קצר, הוא נאזק באלימות וכשפרצופו שותת דם • צפו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' באדר א' תשפ"ב | 07.02.22
המעצר האלים (צילום: לפי סעיף 27א)

תיעוד מחריד: שוטר משטרת ישראל ביצע הבוקר (שני) מעצר אלים במיוחד, בלב העיר החרדית, בני ברק.

תושבי העיר, מתלוננים בתקופה האחרונה על אכיפה מוגברת במיוחד של המשטרה על עטיית מסכות במקומות סגורים, אכיפה שלא מתרחשת כמעט במקומות אחרים ברחבי הארץ.

הבוקר, בתוך סופר ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, תפסו שני שוטרים אדם מבוגר, חסיד גור תושב העיר - כשהוא ללא מסכה.

הפציעה של החסיד שנעצר (צילום: לפי סעיף 27א)

לאחר דין ודברים בין השוטרים לחסיד שהגיע לכדי עימות פיזי - השוטרים קפצו על אותו אדם מבוגר באלימות קשה ואזקו אותו, כאשר הוא גם נפצע בפניו במהלך המעצר האלים ופרצופו שתת דם.

לאחר דקות ספורות, משהבינו השוטרים את חומרת הפציעה של העצור - הם שחרורו אותו, רק בגלל פציעתו, והוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר באירוע מיותר שרצוי ונכון היה שייגמר אחרת, כמו מאות מהלכי אכיפה אחרים המתבצעים מדי יום. מדובר באזרח שבחר להתעלם מניסיונות שוטרים לאכוף את עבירת אי עטית המסיכה שביצע בבית עסק, ואף ניסה לעזוב את המקום טרם השלמת שלב ההזדהות ומתן הדוח.

"במהלך ניסיון מניעת עזיבתו את המקום וכבילתו, הוא נפגע קלות. צר לנו על תוצאת המקרה, אך לא נוכל לאפשר התעלמות ממהלכי אכיפה חוקיים המתבצעים על ידי שוטרים למען בריאות הציבור".

  • סרטון ותמונה אלו מופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון ובתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר