אנשים שקנו דירה לאחרונה מספרים למה זו היתה טעות

החלום של כולנו: בית משלנו - ויש אנשים שהגשימו אותו דווקא בתקופה הכי קשה: בקורונה. עכשיו הם חושפים באומץ למה הם מתחרטים על כך וכדאי שתקשיבו למה שיש להם להגיד (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

היו לא מעט אתגרים שעמדו בפני כל מי שקנה ​​דירה חדשה במהלך הקורונה (מלאי מועט, הצעות מחיר קשוחות וכדומה.) אבל איתם הגיעו גם הרבה לקחים וזו הסיבה ש"אנג'י", שירות שמחבר בין בעלי בתים לאנשי מקצוע העוסקים בפרויקטים של תיקון וחידוש נכסים, החליט לשאול את אלו שרכשו נכס במהלך הקורונה מהן החוויות שלהם, בין טובות ובין פחות והיתה תובנה אחת שחזרה על עצמה שוב ושוב בתשובותיהם.

מתוך 1,000 האנשים שרואיינו במסגרת הסקר הזה, אחד מכל ארבעה מהם הצהיר כי ויתר על בדיקת ביתו לפני המעבר אליו ומתוכם, 20 אחוזים כינו זאת "טעות איומה", לפי הנתונים של אנג'י.

הטעות הזו מתבססת על הבעיות הבלתי צפויות שבאו לאחר מכן — ליקויים באינסטלציה, בריצוף, בתשתיות, נזקי מים ועוד. ביצוע בדיקה מראש היתה כמובן מאפשרת ללקוחות לתקשר עם המוכר ולהתאים את העלות לשווי הנכס או לפתור דברים לפני סגירת העסקה.

ובכל זאת, למרות העובדה ש-75 אחוז מהנסקרים בחרו לערוך בדק בית רשמי וב-93 אחוז מהמקרים הללו הם ראו את הבעיות שהתעוררו, לרוכשי הדירות שוויתרו על כך היו את הסיבות שלהם: לחץ התקופה, הצורך להתקדם במהירות, התחושה המזויפת שהם יכולים לערוך זאת בעצמם והדאגות לגבי הצעת מחיר גבוהה מדי שיכולה לצוץ פתאום.

שורה תחתונה: הם לא רצו לאבד את הבית, דבר שבסופו של דבר עלה להם יותר בטווח הארוך. בשתי מילים: ראו ולמדו, מילולית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר