נתניהו על מחדל הקורונה

"שבנט יכתוב ספר איך להיכנע למגיפה" • צפו

ראש הממשלה לשעבר מנה את כשלונות הממשלה במחדל גל האומיקרון האחרון, ואמר שבנט יעתיק עוד ספר, איך להיכנע • יו"ר ש"ס דרעי האשים: "הם משחקים במספרים" • צפו (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו, היום (צילום: ערוץ כנסת)

לאחר ישיבות הסיעה של שרי הממשלה, כינס ראש האופוזיציה וכן שאר ראשי סיעות האופוזיציה את הסיעות שלהם, ותקפו את הממשלה על מחדל הטיפול בנגיף הקורונה, וכן דיברו על פרשיית הריגול.

נתניהו אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת: "אנחנו בעיצומן של טלטלות רבות וימים יגידו מהי עוצמתן. אחת מהן נראית לעין כולם וזאת התפשטות מגיפת הקורונה. אנחנו סיימנו את כהונת הממשלה הקודמת באפס מתים, אפס חולים קשים, כמעט באפס מאומתים. תוך קצת יותר מחצי שנה, אחרי שדורגנו במקום ה-5 בהצלחה בעולם במאבק בקורונה, הגענו למקום הראשון בעולם בתמותה לנפש. זה קרה בגלל שהממשלה הזאת לא עשתה כלום. היו פה 3000 מתים בחצי שנה, כשיש לנו חיסונים".

"בנט", הבהיר נתניהו, "אמר: 'העם שלנו הולך ומת'. והנה עכשיו יש לנו 3,000 מתים עוד מעט, בקצב הולך וגדל, כשהממשלה הזאת לא עושה כלום כדי להציל חיים. 1,000 מהמתים האלה נרשמו כשכבר היה החיסון השלישי שקנינו והזמנו ורק ביקשנו מהם לשלוח מטוס ולהביא אותם".

עוד אמר נתניהו, "הם לא סגרו את המדינה לכניסת וריאנטים, לא מנעו התקהלויות. לא היה צריך ללכת לסגר, אלא צעדים פשוטים. הם לא עודדו בעוצמה את החיסון השלישי והרביעי. כתוצאה מזה נפטרו אנשים רבים".

דבריו של נתניהו

"בנט", הוסיף נתניהו בעוקצנות, "כתב ספר 'איך לנצח מגיפה', היום הוא צריך לכתוב ספר 'איך להיכנע למגיפה'. הם ״מכילים מתים״. הם אחראים לכך שיש כל כך הרבה מתים, שיש כמעט 300 מונשמים, דבר שלא היה בתקופתנו, ויותר מ-1200 חולים קשים. לא הגענו למספרים כאלה, וזה כשיש חיסונים ואין ממשלה! יש חיסונים ואין ממשלה. יש חולים ואין ממשלה".

גם יו"ר שס חבר הכנסת לשעבר דרעי נאם בפתח ישיבת הסיעה ועסק גם הוא בנושא הקורונה, "ישנם מתים רבים שמתים ללא שום צורך. בשבוע האחרון אנחנו המדינה עם יחס התמותה הגבוה בעולם. גם בשיא הקורונה".

"לצערי הרב משחקים במספרים", האשים דרעי והוסיף, "זו הפקרות מוחלטת של חיי האזרחים שלנו, הזדעזעתי שבנט דיבר מאות מילים על כמה נושאים ולא מילה אחת על מצב הקורונה בישראל".

דבריו של דרעי

לגבי פרשיית הריגול אמר דרעי: "ניסו להפוך את זה לנקודתי שזה רק עד מדינה אחד, והיום הכל התפוצץ, אני אומר לכם שזה קצה הקרחון, יוסיפו עוד מאות ואלפים אנשים שעקבו אחריהם. לסדום היינו לעמורה דמינו, לא רוצה לדבר על עצמי ועל קרוביי, חייבים להחזיר את אמון הציבור למערכות הללו - המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט, חייבים להקים גוף נייטרלי לגמרי, עם סמכויות חקירה"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בפתח ישיבת הסיעה: "בישראל בוצעה הפיכה שלטונית". סמוטריץ׳ הגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת בדברי ההסבר לחוק נכתב: "הגילויים בפרשת פגסוס הם ללא כל ספק אחד האירועים הדרמטיים בתולדות הדמוקרטיה הישראלית."

דבריו של סמוטריץ'

ועוד נכתב, הממשלה הנוכחית, שהיא המרוויחה העיקרית מההפיכה השלטונית שבוצעה בחסות מערכת אכיפת החוק, נגועה בניגוד ענייני קיצוני ואינה יכולה להוביל את הליך התיקון הקריטי הזה ולזכות לאמון הציבור. על כן מבוקש לקבוע בהצעת החוק הזו כי הכנסת העשרים וארבע תפוזר באופן מיידי וכי בתוך תשעים ימים יתקיימו בחירות חדשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר