מתקפה חריפה

הגר"ד אוחיון נגד 'ימינה' והשר מתן כהנא: "תאים סרטניים"

הגאון רבי דוד אוחיון, יו"ר ועד רבני הערים, במתקפה חסרת תקדים נגד סיעת 'ימינה' ושר הדתות מטעמה, מתן כהנא: " הם עוכרי התורה, רוצים להשמיד את עם ישראל" • צפו בדברים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דר וסוחרת)

יו"ר ועד רבני הערים, הגאון רבי דוד אוחיון, במתקפה חסרת תקדים נגד 'סיעת 'ימינה' ושר הדתות מטעמה, מתן כהנא. את הדברים אמר במהלך שיעורו כרב מקדים בשיעור השבועי של הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף.

במהלך דבריו תקף הגר"ד אוחיון: "חזירים וגם תאים סרטניים. מה הקשר? אני אגיד לכם. החזיר מראה את הטלפיים שלו שהוא כשר. הוא שם כיפה, אומר 'ברוך ה''. אם אתם תשימו מסך על אלה שמדברים אתם תחשבו שאיזה אברכים מדברים, אבל אלה אלה עוכרי התורה כשהם נכנסים מראים את הטלפיים שלהם, אבל הם רוצים להכניס טומאה לעם ישראל, רוצים להשמיד את עם ישראל מבפנים".

לדבריו: "זה אסון תדעו לכם זה אסון, זו פגיעה ביהדות בצורה הכי קשה של ה-70 שנה שאנחנו פה".

"זה דרכו של השטן", הוסיף יו"ר ועד רבני הערים: "יש לו שליחים. למה אמרתי זה תאים סרטניים? תאים סרטניים נכנס לבן אדם בתור תא בריא והוא מראה את עצמו בריא ופועל להרוס את הגוף מבפנים. זה רבותי, הוא רצה ליברמן לזרוק אותנו במריצה? יש מי שדוחף לו את המריצות שלו, יש לו שליחים שלו, יותר גרועים ממנו, אנשים עם כיפות.

"להגיד 'ברוך ה'', 'בעזרת ה', זה חילול ה', להגיד 'ברוך ה'' מבן אדם שהורס את התורה, לא צריך את ה'ברוך ה'' שלו ולא את ה'בעזרת ה'' שלו".

צפו בדברים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר