המתיחות בליכוד

ברקת: אמסלם נלחם בי על רקע טינות עבר

ח"כ ניר ברקת התייחס בכנס 'בשבע' למתיחות בינו ובין דוד אמסלם ואמר כי אמסלם שתקף אותו לאחרונה כי הוא "אינו ליכודניק", שומר לו טינה מהעבר מזמן עבודתו בעירייה (פוליטי)

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

המתיחות בין בכירי הליכוד במאבק לקראת היום שאחרי נתניהו גדלה. ח"כ ניר ברקת התייחס היום (שלישי) בכנס 'בשבע' למתיחות בינו ובין דוד אמסלם ואמר כי אמסלם שתקף אותו לאחרונה כי הוא "אינו ליכודניק", שומר לו טינה מהעבר.

"אמסלם עבד אצלי בעירייה וכנראה הוא שומר כל מיני טינות מהעבר, זה נושא אישי ולא ענייני", טען ברקת כשהוא מכוון לעבודתו של אמסלם בשנת 2001 כמנהל אגף בעירייה.

הוא התייחס גם לחוק שמקדם אמסלם, ובו תומכים חלק מחברי ליכוד, להגביל את המימון שניתן לפוליטיקאים כדי לצמצם את היכולת של ברקת להשתמש בהונו העצמי הגדול ואמר: "תן קרדיט לציבור, אני לא מכיר ציבור שאפשר לקנות אותו בכסף. אני מכיר ציבור שמעריך יזמות, הצלחה, רואים מה עשיתי בירושלים. שומעים את התוכניות שלי קדימה".

אמסלם לא נשאר חייב ומיהר להשיב ברשת: "מר ברקת, אני מזכיר לך שעבדתי בעירייה ולא אצלך, 15 שנה לפני שהגעת. כראש עיר היית פשוט כישלון חרוץ. העובדות מדברות בעד עצמן. להתנגד לקניית שלטון בכסף זה לא אישי, זה ענייני. תשאיר את הכסף שלך באיי הבתולה. אם לא הבנת, אנחנו מפלגה עם אידאולוגיה, ערכים, נאמנות ותפיסות עולם. אתה לא בבית הנכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר