בהשתתפות אלפים

לראשונה מעמד מיוחד לזכרם של נספי מירון ז"ל

באירוע הסיום של 'דרשו' הערב (חמישי) ב'היכל ארנה', קהל הרבבות יעצור את השמחה, וישיר יחד "אני מאמין" לזכרם של נספי מירון וקרלין 'בני דרשו' שהסתלקו בשנה האחרונה (ארץ)

(צילום: יחזקאל איטקין)

זוכרים את הנספים באסון הכבד: במהלך מעמד האלפים שייערך הערב ובמוצ"ש בהיכל ארנה בירושלים במסגרת סיום הדף היומי בהלכה, ייערך מעמד מיוחד לזכרם של כמה מהנספים באסון מירון ז"ל.

מיד לאחר הטרגדיה הציבור נחשף לאישיותם המיוחדת של הנספים נספו באסון הנורא. אולם למעשה, חלק מהנספים היו 'בני דרשו' שלמדו ונבחנו באחד מסלולי הארגון והיום רשומים במערכות הארגון, מה שממחיש את החיבור שלהם לתורה ואת האיכויות המיוחדות שהיו בהם.

כביטוי לרצון לזכור את הנספים באסון הכבד החליטו הנהלת הארגון לייחד חלק ממעמד הסיום לנספים כולם אברכים ובחורים צעירים שהסתלקו בדמי ימיהם. הנספים שהיו רשומים במסלולי דרשו מאסון מירון הם הרב יוסף גרינבוים ז"ל, הרב שמחה בונים דיסקינד ז"ל, הרב שמואל צבי קלאגסבאלד ז"ל, הבה"ח משה בן שלום ז"ל, הבה"ח יוסף יהודה לוי ז"ל והבה"ח שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל. הנספים 'בני דרשו' מאסון קרלין הם האברכים החשובים הרב אליהו קרעפל ז"ל והרב מרדכי אהרן רובינשטיין ז"ל.

בשיאו של הערב, יוקרנו תמונותיהם על המסך, וייאמרו מילים לזכרם של הקדושים, ולאחר מכן ישירו בצוותא רבבת המשתתפים יחד את השיר "אני מאמין".

הסיום הערב ובמוצ"ש מציין את סיום המחזור השני בדף היומי בהלכה, והוא פותח את שרשרת הסיומים ברחבי תבל, שייערכו בחודש הקרוב בעשרות מדינות בעולם היהודי.

"יש רבים שמסתובבים בינינו, אבל איש לא יודע שהם 'בני דרשו', שהם נמנים על אותה חבורת עילית, שהולכת וגדלה, של יהודים שקבעו להם סדרים בלימוד ואף נבחנים על הלימוד שלהם" אומר דובר ארגון דרשו מרדכי גולדמן. "שמונת הנספים באסונות מירון וקרלין נבחנו לאורך השנים בדרשו, וחלקם היו מצטיינים ממש, ולולא האסון הכבד היו מגיעים לגדולות".

"מדובר יהיה ברגע מרגש מאוד, כאשר למעלה מעשרת אלפים משתתפים ישירו יחד 'אני מאמין' ויכריזו לכל באי עולם כי אנו מאמינים שאין מקרה בעולם, והכל מאיתו יתברך שמו" אומר גולדמן.

מעמד הסיום יעבור כאן בשידור חי באתר 'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר