טראמפ מסתבך

נבדק חשד כי טראמפ לקח מסמכים למעונו שבפלורידה

בארכיון הלאומי ביקשו ממשרד המשפטים לבדוק אם הנשיא לשעבר עבר על החוק. 15 ארגזים מלאים במסמכים רשמיים הושבו מביתו שבפלורידה ונלקחו לארכיון הלאומי (בעולם)

(צילום: שטארסטוק)

לפני למעלה משנה עזב טראמפ את הבית הלבן, אך הפרשיות המשפטיות ממשיכות לרדוף אחריו. הארכיון הלאומי שלח בקשה למשרד המשפטים ובה הוא ביקש לבדוק אם הנשיא לשעבר לא חרג ממסגרת החוק.

על פי חוק הרישומים הנשיאותיים בארה"ב - נדרשים הנשיאים להעביר את כלל המסמכים והמיילים לארכיון הלאומי, אולם בעת חילופי המשמרות טראמפ התנגד נחרצות להעביר את המסמכים לוועדה החוקרת את אירועי ההסתערות על הקפיטול. על פי הדיווח - בעת עזיבתו את הבית הלבן לקח עמו הנשיא לשעבר ארגזים המכילים מסמכים רשמיים והעביר אותם למעונו שבפלורידה.

בארכיון הלאומי אישרו את הידיעה שהם מצאו 15 ארגזים המלאים במסמכים רשמיים בביתו של טראמפ שבפלורידה, והשיבו אותם לארכיון הלאומי.

בחלק מהמקרים אף התגלו מסמכים שעל פי הנטען טראמפ קרע, כשצוות הארכיון נאלץ להדביק את הקרעים בחזרה. המסמכים אותם לקח עמו טראמפ כללו בין היתר את תכתובות שבין טראמפ לשליט צפון קוריאה קים ג'ונג-און, ואף את המכתב שהותיר ברק אובמה לטראמפ בעת חילופי התפקידים.

בארכיון הלאומי ובמשרד המשפטים לא הגיבו על הדיווח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר