ברקס מפתיע

נחשף: כך נבלם הניסיון לצותת ליאיר ושרה

חוקר בכיר לשעבר במשטרה חושף כי נעשו ניסיונות לחדור אל מכשירי הטלפון של סביבת נתניהו הקרובה, אלא שנבלמו בידי אביחי מנדלבליט: "כל הזמן התלוננו שקושרים לנו את הידיים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שרה ויאיר נתניהו (צילום: Hadas Parush/Flash90)

סערת הריגול המשטרתית, שנחשפה בתחילת השבוע בידי 'כלכליסט', מוסיפה לטלטל את המדינה. הערב (חמישי) נחשף כי המשטרה ביקשה לצותת אל המדיה האלקטרונית של המקורבים לבנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר, אך נבלמו בידי אביחי מנדלבליט - עד לא מכבר היועץ המשפטי לממשלה.

את הדברים אמר לאתר ynet חוקר בכיר לשעבר במשטרה. גם היועץ המשפטי לשעבר מנדלבליט חשף בשיחות סגורות לאחרונה כי סירב לאפשר לחוקרים להאזין למכשירי הטלפון של סביבת יושב ראש האופוזיציה בהווה, רעייתו שרה ובנו יאיר. הבן האחר, אבנר, נמנה לפי הפרסום בתחילת השבוע עם המואזנים באמצעות פגסוס.

"במקרה שלהם לא עלתה בכלל השאלה אם נחרים להם ציוד", אמר גורם בכיר לשעבר במשטרה ל-ynet. "אמרנו כל הזמן ששרה מפרפרת אותנו בחקירה, ואנחנו לא יכולים אפילו לבדוק לה את הטלפון, כדי לבדוק אם אמרה מה שהיא אמרה, או כתבה מה שאמרה שכתבה בסוגיות שנוגעות לחקירה.

"לא קיבלנו אישורים לבקש צווים להאזין להם, וכל הזמן התלוננו שמסרסים אותנו וקושרים לנו את הידיים. ואחר כך בא נתניהו ואמר ששתינו לו, עשינו לו. לא רק שהוא לא העריך את זהירות היתר, אלא הפוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר