"טיהור התחנה מימין"

ברדוגו: "מפקדת גל"צ - פקידה של בני גנץ"

יעקב ברדוגו, שהודח מהגשת 'יומן הערב' בגל"צ במתקפה נגד מ"מ מפקדת גל"צ ושר הביטחון: "משימתה ברורה: לטהר את התחנה מימין, ובעיקר ממי שמפריע לבני גנץ" (חדשות, בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יעקב ברדוגו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

שדרן הרדיו, יעקב ברדוגו, שהודח מהגשת 'יומן הערב' בגלי צה"ל עולה להתקפה נגד מ"מ מפקדת גל"צ ושר הביטחון בני גנץ: "משימתה ברורה: לטהר את התחנה מימין, ובעיקר ממי שמפריע לגנץ".

בטור שפרסם בעיתון 'ישראל היום', תקף ברדוגו: "תחנת שידור ציבורית, הממומנת בכספי ציבור, מורידה תוכנית אקטואליה שהפכה עם השנים לבית של מאות אלפי מאזינים שמצאו בה ביטוי והד לקולם, לרעיונותיהם, לאמונותיהם".

ברדוגו תקף את מ"מ מפקדת גל"צ, גלית אלטשטיין, וכתב: "מתקבל הרושם שמשימתה היא ברורה: לטהר את התחנה מימין, ובעיקר ממי שמפריע לשר הביטחון. והיא עושה זאת בתוך זמן קצר, וביעילות. הדבר נעשה בידיעה, בסמכות וללא התנגדות של הממשלה, שרבים בה נושמים לרווחה כשקול ביקורתי ובלתי כנוע - מושתק ומסולק".

לדבריו: "העורכת הזמנית קיבלה הארכת מינוי ללא מכרז. לא נתפלא אם יהפוך לקבוע. בתנאים האלה אי אפשר להתייחס אליה כעורכת: נראה שהיא פקידת העריכה של מפקד התחנה העליון, שר הביטחון בני גנץ".

"בוקר טוב לשוחרי הדמוקרטיה. רציתם שינוי? קיבלתם. זה לא הבית של החיילים, וכבר לא גלי צה"ל. מעכשיו זה הבית של כחול לבן, ואתם, מאזינים יקרים, על שידורי גלי גנץ", הוסיף השדרן המודח.

כזכור, בסוף השבוע, שעות אחרי הודעת תחנת הרדיו הצבאית 'גלי צה"ל' לפיה ברדוגו יחדל מלשדר בתחנה ברצועת הערב, בליכוד הודיעו בשם ראשי מפלגות גוש הימין כי יחרימו את שידורי התחנה.

"לאחר הדחתו השערורייתית של יעקב ברדוגו מגל״צ, ראשי מפלגות המחנה הלאומי החליטו להשעות את הראיונות בגלי צה״ל עד להודעה חדשה והם קוראים לכל מי שדוגל בחופש הביטוי לעשות זאת." נמסר בהודעה.

עוד אמרו כי הם "קוראים לסגירת גלי צה״ל לאלתר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר