סערה בשכונה

בן גביר פתח לשכה בשייח ג'ראח, עימותים קשים: "בכח ובכאסח"

אחרי המהומות, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, פתח הבוקר רשמית את לשכתו הפרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק: "יכלה להירצח כאן תינוקת, איפה המשטרה?" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
העימותים בשייח ג'ארח (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי שריפת בית המשפחה היהודית בליל שבת: יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית), פתח הבוקר (ראשון) רשמית את לשכתו הפרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק - מה שהוביל לעימותים כבדים במקום.

ח"כ בן גביר מסר במקום: "יכלה להירצח כאן תינוקת, ואני שואל איפה המשטרה?? אנחנו נמצאים בסמוך למרכז העיר ירושלים, והמשטרה פשוט לא מגיעה לכאן. מה, המשטרה מגיעה רק להפגנות של אהוביה סנדק?".

בן גביר הוסיף: "מי שאשם זה עומר בר לב, השר הכי כושל במדינת ישראל, ואנחנו דורשים שהמשטרה תפסיק להפקיר את הבטחון של התושבים כאן. אם ממשלת ישראל לא מגנה עליהם, אנחנו נגן".

בארגון הטרור חמאס הגיבו לצעד של בן גביר, וטענו כי הוא "משחק באש". בתגובה לדבריהם אמר חבר הכנסת הימני הקיצוני: "החמאס מנסה מידי יום להבעיר את ירושלים, כל יום פוגעים כאן ביהודים בשליחות ארגון הטרור חמאס ולכן מבחינתי אני לא סופר את איומיהם ממטר ומקווה שגם ממשלת ישראל תבין שעם ארגון טרור צריך להתנהג בהתאם, לא בכניעה, לא בהשפלה, אלא בכח ובכאסח".

כזכור, אמש עם צאת השבת החלו מהומות בשכונת שמעון הצדיק לאחר שריפת בית משפחה היהודית בליל שבת בידי ערבים על רקע לאומני, המהומות נמשכו אל תוך הלילה.

במהלך הפרות הסדר, התקבל במשטרה דיווח על רכב שפגע באחד צעירים יהודים. המשטרה עצרה את נהג הרכב, ערבי בן 21 תושב מזרח ירושלים. לאחר בירור עמו, מסרה המשטרה כי הוא טען שרוסס בגז פלפל והנושא עדיין בחקירה.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת ברחבי העיר ירושלים, ובאזור שייח׳ ג׳ראח בכוחות מתוגברים לשמירה על שלום התושבים ובטחונם. מעבר לפעילות יזומה, גלויה וסמויה, כל דיווח או תלונה המתקבלים במשטרה על אלימות ופגיעה ברכוש מטופלים ונחקרים ביסודיות במטרה למצות את הדין עם המעורבים".

"בסוף השבוע האחרון בעקבות הדיווח על השריפה בדירה, כוחות משטרה וכב״ה הוזעקו למקום ולצד פעולות מידיות לכיבוי השריפה, החלו בסריקות ואיסוף ממצאים. בעת השריפה הדירה הייתה ללא אנשים בתוכה, ושוטר שנכנס לבית לביצוע סריקות, נפגע באורח קל משאיפת עשן. בעקבות חשד להצתה, הוחלט לתגבר את הפעילות המשטרתית הגלויה והסמויה המתבצעת באזור".

"בנוסף מפקד המחוז הטיל את חקירת המקרה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, הנחה לשלב בפעילות כוחות מיוחדים ולחקור את המקרה ביסודיות ובכל האמצעים הנדרשים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים במעשה החמור".

"נמשיך לפעול לעצור ולמצות את הדין עם כל עבריין שיפר את הסדר הציבורי ויפגע בנפש או ברכוש למען שלום הציבור ובטחונו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר