"פגיעה מכוערת"

פיטורי ברדוגו; סגל: "פגיעה בחופש הביטוי", אופנהיימר: "תועמלן"

השדרן הבכיר אראל סגל התייחס בתכניתו לפיטורי פרשן גל"צ, יעקב ברדוגו וטען כי מדובר ב"הדחה פוליטית דוחה". יריב אופנהיימר טען: "מחזירים את העיתונות לגלי צה"ל" (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אנשי התקשורת אראל סגל ויריב אופנהיימר התייחסו הבוקר (ראשון), בתכניתם ברדיו 103FM, לסערת פיטורי הפרשן הבכיר יעקב ברדוגו מגלי צה"ל.

סגל טען כי מדובר ב"הדחה פוליטית בוטה" ואמר כי "היו סימנים לכך שהגברת שמונתה לפרד על גל"צ נתנה את התמורה לבני גנץ". לדבריו, "זו פגיעה אנושה בחופש הביטוי, פגיעה מכוערת".

הוא הוסיף: "זה מלמד אותי כאדם - אני מעוניין לשדר עם אנשים שאינם חושבים כמוני ואני חושב שאני מוכיח את זה לאורך הדרך, שהפלורליזם בצד שלכם במילים רכות הוא אות מתה, לא קיים באמת".

מנגד, יריב אופנהיימר השיב לטענותיו של סגל ואמר כי "מה שמפקדת גלי צה"ל עשתה היה אבחנה, היא לא הדיחה את ברדוגו, אלא רק את נושא הפובליציסטיקה והשמעת הדעות".

סגל השיב לאופנהיימר ואמר: "הייתי בגלי צה"ל, אחת הבעיות הגדולות של התחנה, מעבר לעובדה שהיא מוטה שמאל, שהיא מייצרת יצורים, מוצרים גרועים לעיתונות הישראלית והיא הספקית העיקרית של התוצרים האלה".

אופנהיימר השיב גם הוא לסגל ואמר כי "'במילה האחרונה' זו הייתה תוכנית שאמורה להשמיע כמה שיותר דעות, אז כל הכבוד, מחזירים את העיתונות לגלי צה"ל".

סגל השיב ואמר כי "הוא הביא סיפורים, הפך את המהדורה למואזנת ביותר בשעתה, זו פגיעה בחופש הביטוי".

אופנהיימר הגיב וטען: "ברדוגו הוא תעמולן, לא עיתונאי". עוד אמר כי המזל שלכם שלבני גנץ אין את החוצפה של נתניהו, אחרת הוא היה הופך את גלי צה"ל לתחנה פוליטית בשבילו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר