"בכל שולחן של קבלת החלטות חייב להיות גם קול נשי"

והפעם, ב"נפלאה שכזו", שוחחנו עם חברת הכנסת לשעבר, שולי מועלם-רפאלי, שהתייתמה מאימה בגיל צעיר ואז איבדה את בעלה ולמרות הכל, החיוך לא מש מפניה. איך היא עושה את זה? בואו לשמוע (תרבות)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

האורחת שלנו היום היא חברת הכנסת לשעבר, שולי מועלם-רפאלי, שנולדה בחיפה כילדה שמינית מתוך תשעה, למשפחת תורג'מן, שעלתה ממרוקו.

אחרי שהייתה מורה חיילת, היא עשתה תואר ראשון בסיעוד בבית הספר לסיעוד "שערי צדק" ותואר שני בהנדסת תעשייה וניהול בבן-גוריון.

מועלם-רפאלי עבדה בבית החולים סורוקה בבאר שבע וכמרצה באוניברסיטת בן-גוריון ומדריכת משלחות לפולין.

בעלה הראשון, סגן-אלוף משה מועלם, ממנו יש לה שתי בנות, היה הקצין הבכיר ביותר שנהרג באסון המסוקים ב-4 בפברואר 1997. העובדה שהוא היה חילוני והיא דתייה, הביאה אותנו להפגש איתה, בדיוק עכשיו, 25 שנים אחרי האסון הנורא ההוא ולשמוע ממנה איך התמודדה עם השכול, עם גידול הבנות ועם הפער הדתי.

לאחר נפילת בעלה, פעלה בעמותת משפחות אסון המסוקים ולאחר מכן נישאה מחדש לד"ר אלי רפאלי, אב לשלושה, פיזיקאי העובד בתעשייה האווירית, ממנו יש לה שני ילדים נוספים ובסך הכל 6 נכדים.

הסיפור של מועלם-רפאלי ודאי הזכיר גם לכן סיפורים או נשים שפגשתן במסע חייכן ששיקפו את היופי, האחווה והאהבה שיש בעם ישראל ואולי בכלל התעוררו לכן שאלות או רעיונות לקירוב לבבות. אתן מוזמנות לכתוב לנו, לנפלאות ולשתף אותנו דרך המייל.

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית