החולים הקשים בעלייה

בחודש האחרון נפטרו יותר מ-580 מקורונה

אומיקרון קטלני: 581 חיוביים לקורונה נפטרו בישראל מתחילת החודש. בשבוע האחרון נפטרו 296 בני אדם מקורונה, יותר מ-40 בני אדם כל יום. רובם לא מחוסנים או לא בתוקף (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

581 חיוביים לקורונה נפטרו בישראל מתחילת החודש למניינם, כך עולה מעדכון נתונים של משרד הבריאות שהתפרסם אמש (ראשון). על פי הדיווחים הרשמיים, בסוף השבוע נפטרו 63 חולים, אך ככל הנראה המספר גבוה יותר והוא עשוי להתעדכן בהמשך. בשבוע האחרון נפטרו 296 בני אדם מקורונה, יותר מ-40 בני אדם כל יום.

מתחילת השנה (חודש וחצי) נפטרו 1,287 חיוביים לקורונה – ממוצע של קרוב ל-30 ביום – ומתחילת המגפה 9,544 בני אדם, כך שהטענות שהאומיקרון אינו מסוכן מתגלות כלא נכונות. יצויין כי רוב הנפטרים אינם מחוסנים או מחוסנים לא בתוקף.

מספר המאומתים אתמול עד שעות הערב עמד על 21,262 שוב עלייה קלה במספר, אם כי תמיד בשבת המספרים נמוכים יותר בשל כמויות הבדיקה הנמוכות יותר. מספר החולים הקשים חצה שוב את קו האלף והוא עומד על 1,056 חולים מתוכם 285 מונשמים.

בחודש וחצי האחרון אובחנו בישראל 2,036,773 חיוביים לקורונה, כלומר - כמעט אחד מכל ארבעה ישראלים אובחן כחיובי לנגיף ב-44 הימים האחרונים. ההערכות הן שהמספרים אף גבוהים הרבה יותר כיוון שרבים לא נבדקו או נבדקו בבדיקה ביתית ולא דיווחו עליה.

במשרד הבריאות גם מדווחים על האטה משמעותית במספר המתחסנים, זאת ככל הנראה בשל היעילות הנמוכה יחסית של החיסון אל מול ההדבקה באומיקרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר