מאמר מערכת

אסון אחד יותר מדי; הגיע הזמן לעצור את הסכנה בחתונות

זה מרגש ומגביר את האדרנלין של הבחורים - אך האם אנחנו, לא יכולים לדאוג לכך שהחתונה תהיה שמחה גם בלי פעלולים מסוכנים? חתן אחד פצוע זה אסון אחד יותר מדי! די לסכנה בחתונה (מאמר)

מאמר מערכת | כיכר השבת |
אילוסטרציה; למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: מוטי גרין)

"עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים", פוצחת התזמורת בעוז, ואל רחבת הריקודים באולם השמחות נכנס החתן המאושר, ביום הנשגב בחייו, ביום בו הוא מקים את ביתו לתפארה.

הריקודים נמשכים, ואחד החבר'המנים יותר בחבורה של חברי החתן מבקש לחדש את השמחה, כי כמה אפשר שוב ושוב מעגלים, אותו חברה'מן רב פעלים, מגלגל אל רחבת הריקודים את אחד השולחנות - כאשר החברים מריעים ברקע, והחתן, הדומה למלך, עולה על השולחן עם פנים אדומות משמחה ומצהלה - והשמחה פורצת גבולות.

במרבית החתונות, הרגעים הללו מסתיימים בחסדי שמים בטוב -אסור לנו לשכוח בזמן הזה את האסון הנורא במירון תשפ"א - שגם האירוע הגדול הזה הסתיים כל שנה בטוב, עד שקרה מה שקרה. אך די באירוע טראגי אחד, די באסון אחד - כדי להבין, שהתופעה הזו של הרמת החתן אל-על, מיותרת ומסוכנת וחובה עליה להיפסק, תיכף ומיד.

איתי בן אהובה, שבמקום לחזור הביתה לאחר חתונתו ביחד עם הכלה, עם אשתו הטרייה, שוכב כעת מורדם ומונשם בבית החולים, לאחר שנפל מגובה של כשלושה מטרים במהלך חתונתו, בעת שהרימו אותו על שולחן.

וכך, ברגע אחד, השמחה הגדולה - שלה חיכו בני הזוג ומשפחתם כל כך הרבה זמן בציפייה שאלו יהיו להם רגעים מרגשים שינצרו כל חייהם המשותפים - נדמה.

היום המאושר בחייו ובחיי כלתו, הפך ליום נוראי. החתן וכלתו המסכנים - כבר וודאי לא יישכחו את היום הזה ולא מהסיבות הטובות שלשמן הם התכנסו.

למה?

בשביל מה זה טוב?

נכון, זה מרגש ומגביר את האדרנלין של הבחורים הצעירים והתוססים שחיכו לחתונת חברם הטוב בכיליון עיניים, אבל, נשאלת השאלה, אנחנו, כאנשים מבוגרים, לא יכולים לדאוג לכך שהחתונה תהיה שמחה גם בלי פעלולים מסוכנים בעיצומה של השמחה? ברור שאפשר.

זה הזמן של כולנו, איש איש ותפקידו, החל מבעלי התזמורות, הזמרים, המפיקים, הצלמים והחברים להודיע בריש גלי - די למנהג המסוכן!

כולנו רוצים שהחתן והכלה יחזרו יחד בלילה הראשון שלהם אל ביתם החדש, ולא אל בית החולים, פצועים וחבולים, מדממים ונאנקים מכאבים.

אתר 'כיכר השבת' מנצל את האירוע הטראגי הזה כדי לצאת בקריאה שהיא בבחינת פיקוח נפש, אל בעלי אולמות האירועים, המנגנים, הסאונד-מן והפלאש-מן וכל מי שנוטל חלק בשמחות - אנא הודיעו כי אינכם נוטלים חלק בסכנה. ברגע שהחתן מונף אל-על, התזמורת מפסיקה לנגן, הצלם מפסיק לצלם והפלאש-מן לא מספק את התאורה.

חתן אחד פצוע זה אסון אחד יותר מדי.

די לסכנה!

ולוואי ויהיה הצעד לרפואתו השלימה והמהירה של החתן איתי בן אהובה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר